Followers

Sunday, January 4, 2009

Ahad, 28 Disember 2008 - Part 1

Ahad yang ceria...
Pagi yang indah..
Tepat jam 7.30 pagi, sumer dah pakat bangun...
Bagi yang x biasa bangun awal, time ni la kena celik kan juga mata tu.
Demi msjbox, kita bersatu dan berkumpul lagi.

It's a RED day!!

Ako suker ari ahad. Sbb hari MERAH sedunia. Besh!! Mmg menyala2 sumer owang.

Mereka juga mengerti erti persahabatan..

Yeah, we're still friends!

Little AQIL.... "Aqil nak jadi menantu aunty tak?"
wakkakaa...harus la dia menanti baby ako kuar dulu kan...
erkk...bila yek??? lalalallalaaa *berangan*

Eheh... ako takde gambar beramai2 laaa....
Iskk... nak kena cari ni..
Eh, kamera sape ye ada gambar beramai2 nih????

Weii... ni sape yang murtad nih??
muahahaha...

Ako suker gambar ini..
Eheh... ako nampak 'kecut' sket laa..
hahahaa... suker sker!!

Nota Jemari: RED tha ROCK!

6 comments:

Kasawari said...

kena cerita saper yg pasang bendera tu kat khemah ko.. he he

AKO said...

wakkakakaka nak juga enterpreme :p

moralle said...

hmmm nak tunggu kak ret nyer baby, alahai cian aqil nanti, janggut putih lah nanti , hehehe...

retna said...

heheheh janggut putih, encem lagi tuh... :p

nike shoes said...

Very good!

alerts said...

louis vuitton uk