Followers

Saturday, January 17, 2009

Jemputan Kawen

Malam ni ada jemputan kawen..
Rasa berbelah bahagi lak, nak pegi ke tak?!
Mood rasa malas..
Malas nak kuar umah
Malas nak gosok baju
Malas nak bersiap2
Malas nak driving

Bak kata sumer nyer M.A.L.A.S la..
iskkk......

Esok pun ada jemputan jugak..
Adehhh...
Kena pegi juga ker???!!!
Alaahaiiii... kirim hadiah je bole tak??

Malas Malas malas... apa nak jadi la ngan budak sowang ni kan?? huhu...

Nota Jemari: ada x mesin tuk rajin kan diri??

5 comments:

emy@aldyst said...

kenduri kawen = org belnja makan...
redah je la walaupn malas hehe

thanks yer wat lawatan balas...
bukn x nak tukar tuan tanah, tp bak kata orang makin lama dah sherashi bersama heheh

Shaira said...

Pergila kak. Setahun sekali je wedding member. Nanti rugi tau ;)

Shai pun xnak miss member's wedding nanti, ada 3 kena attend :D

Have fun kak.

PS: Tunggu jemputan dr akak lak ;P

kunadzri said...

anak dara xleh malas... nanti bakal mak mentua tahu kalo... xjadi masuk meminang... hohoho...

retna said...

emy,
hehehehe xpe xpe paham dl pun kita pakai blogdrive gak.. pastu saja la tkr ke blogspot..

shaira,
ermm.. tu la tp erkk.. adehhh ada mslh gak nih..

erkk jemputan akak tgu lg soploh taun k :p

uncle,
wakakakaka syyyy dendiam sudah la.. klu bakal mak mertua tau, uncle la yg kasi tau tuh :p

superior said...

cheap handbags
evening handbag
handbags online
ladies handbag
luxury handbag