, ,

Khamis, 25 Disember 2008 - Part 2

Yok kita sambung lagi..

Sesampai ajer kat umah LIN, mmg konpom segala yang ako dok tahan sepanjang jalan akhirnya x dapat lagi ako tahan. Ako FLAT!! PENGSAN!! Sedang mereka sumer menikmati hidangan minum petang di umah LIN, ako ngan muka x malu terus menerpa ke dalam bilik. Kan ako dah cakap, ako DEMAM PANAS. Kepala hotak mmg sudah x dapat nak ditahan2 lagi. Dapat bantal je terus ako terlena kesejukan.

Ako terjaga bila terdengar sore2 sumbang dok terjerit2 nama ako. muhahaha.... ampun LIN... hahaha.. Bangun je teros gi mandi, telan panadol. Konon nya mau kasi cepat baik. Al-maklum, derang sumer mau kluar juga malam itu. Takkan ako nak tinggal sowang2 kat umah LIN. Harus lah gagah kan diri tu jugak tuk join derang bersokaria. huwaaaaaaa ako letih weiii malam itu!! *bluwek*

Malam kami sumer dibawa ke Pandan City. Berkonvoi bersama2 kasawari. Ikutkan ati, malam tu ako nak je lepak dalam kete sahaja. Tapi cam x best plak kan. Maka, ako kuatkan juga la diri tuk membontoti mereka sumer berjalan2.


Mereka sedang gian mau melalak. Tapi erkk.. memandangkan keadaan itu kotak karaoke sangat la 'besar', so ako amek keputusan just lepak kat luar saja. Memerhatikan mereka melalak dengan penuh nafsu keriangan. Ako hepi gak cuma dalam keadaan mcm ako waktu itu, kowang paham2 aje la ye betapa ako mcm kehilangan mood plak tuk join melalak sama. Sudahnya, ako hanya mampu merehatkan badan di atas kusi di tepi meja pool itu.

Ako tak larat weiiii!!!!
Rasa mau balik ajer masa tu..

Terserempak ngan che mat sekeluarga di situ. Jam 10 malam, kami makan malam beramai2 di Pandan City. *Jom la balik weiii!!!!*

Nota Jemari: sampai umah ako terus tido... sambung lagi..
Share:

4 comments:

  1. klu mlm tu ret join skli...msti le bergegar skli kotak jamban tu kan...ishhhhh ishhhhhh

    ReplyDelete
  2. ishh sbb x mog gegar tu yg x nak join tuh... muahhaha

    ReplyDelete
  3. I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.