Followers

Monday, January 19, 2009

RM RM RM???

Kowang percaya tak arini ako tiada sesen pun duit dalam wallet?

Kowang percaya tak arini ako hanya berbekal kan RM4.40 saja; RM3 tuk bayar parking LRT, dan RM1.40 tuk bayar tiket lrt??

Kowang percaya tak arini ako lunch tanpa membawa duit?

Kowang percaya tak arini ako makan dari pagi sampai la skrg ni tanpa perlu mengeluarkan duit? *dah nama pun tarak duit*

Kowang percaya tak arini ako boleh hidup tanpa sebarang duit??

P.E.R.C.A.Y.A LAH weiiii!!!!

Tapi itu hanya untuk arini saja ye... Sekian.

Nota Jemari: camne la klu betul2 hidup tanpa duit?

3 comments:

yna said...

heh apa kes nih kak ret, terlupa nak withdraw $$$ kah?

duit dlm bank kita dah tinggal bape nak tau?! RM12 sahaja.

gaji isnin depan.. huhahuha

AKO said...

yna,
tu makna nya duit dalam wallet sama duit dlm bank dah tgl RM0.00 huwaaa :((

superior said...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
nike dunk