,

RM RM RM???

Kowang percaya tak arini ako tiada sesen pun duit dalam wallet?

Kowang percaya tak arini ako hanya berbekal kan RM4.40 saja; RM3 tuk bayar parking LRT, dan RM1.40 tuk bayar tiket lrt??

Kowang percaya tak arini ako lunch tanpa membawa duit?

Kowang percaya tak arini ako makan dari pagi sampai la skrg ni tanpa perlu mengeluarkan duit? *dah nama pun tarak duit*

Kowang percaya tak arini ako boleh hidup tanpa sebarang duit??

P.E.R.C.A.Y.A LAH weiiii!!!!

Tapi itu hanya untuk arini saja ye... Sekian.

Nota Jemari: camne la klu betul2 hidup tanpa duit?
Share:

3 comments:

  1. heh apa kes nih kak ret, terlupa nak withdraw $$$ kah?

    duit dlm bank kita dah tinggal bape nak tau?! RM12 sahaja.

    gaji isnin depan.. huhahuha

    ReplyDelete
  2. yna,
    tu makna nya duit dalam wallet sama duit dlm bank dah tgl RM0.00 huwaaa :((

    ReplyDelete
  3. Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
    nike dunk

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.