Followers

Saturday, January 3, 2009

Sabtu, 27 Disember 2008 - Part 2

Yeehaaaa arini kita sumer pegi camping!!
Sumer pakat bangun awal sbb dah x sabar2 nak terjah Sedili.
Ako pun dah lama bebenor tak ke sana. Kali terakhir bercamping kat telok mahkota, sedili adalah pada tahun 1992. Perghhh bapak lama x gi sana.

Perjalanan kami pagi itu adalah ke Stesen bas Larkin menjemput NAD n Matok. Kemudian ke shell tebrau city, berkumpul beramai2 disitu. Wah muka pertama yang ako nak sangat2 jumpa adalah sis moralle. hehehee... Akhirnya, dapat gak bertentang mata ngan sis moralle aka nenek vogue. Ohhh... saya sungguh2 teruja melihat kamu!!

Bila sumer dah ada, kita mula bergerak menuju ker destinasi seterusnya. Harus lah berkonvoi beramai2... erkkk...sambel jeling2 kat sis moralle n LIN. "pstt tau arr kete kowang tu power! aiyak kasi semput si putih kejar mengejar..."

Tema pada hari itu adalah BIRU!
Kowang mmg sporting sanggup memakai baju yg sama... muahaha...
"apa yang penting?? KERJASAMA!!!"

bersama ibu dan si anak dara

ibarat kakak tiri kepada mereka..
muahahaha...

Sampai di jeti sedili. Masa memula sampai sini, ako cam terpinga2 kejap.. Ingat kan kena naik bot pegi ke pulau ke hape.. Ghope nyer hanya untuk menikmati udara tghari buta di jeti... Cett!!! Perjalanan diteruskan sampai le ke destinasi sebenar iaitu Mutiara Motor Resort.

Yeehaaa kami sudah sampai!!!

Mau tunggang kah?? Bini sape ni weiii??? :p

Ako suker gambar ini.. Nampak keceriaan di wajah kami..
Yeehaaaa.....!!!

Sambel menanti khemah dipasang, pewot sudah kelaparan. Kami se'kereta' ke kawasan jeti tadi. Mencari barang2 tuk deco. Harus la tgk khemah yg lelain berhias2, so takkan nak kasi khemah kitrg sepi dan malap aje kan. "Nad, matok, ingat x insiden budak2 motor itu yang x sayang molot???" hehehe... "harus berdebar2 rasa di dada kak ret time tu. Bukan apa, takot kang x pasal2 kita bertiga terjadi 'sesuatu' aje.. oh tidakkk ngeri seh!!!"

Lunch beramai2.. Sonok tengok kowang sumer!


Pas makan, acara suka suki...
Pastu acara terjah pantai..
Ye ye ako suker tgk laut tapi ako tarak suker mandi air laut...
Konpom malam itu ako dah kena sunburn... tidakkkkkk!!!!

Bermula sudah episod camping kami.....

Nota Jemari: citer lebih kurang sama je ngan derang sumer...

6 comments:

Otak Belacan said...

Hahahaha!! Haruslah ingat mamat2 mulut cam cicak haram nak ngorat kak ret!! LOL!!

Takpelah, 2 bodyguard ade kan, jerit aje! Nad n Matok pun bodyguard kak ret jugak apeeee. Total 4 tau! Kekeke.

*terbayang-bayang sirap limau dan mee goreng sodep*

AKO said...

banyak la nak ngorat.. cettt!!!!!

wah wah terbayang2 teh ais.. slurppp....

adehh laparnyaa...!!

Kasawari said...

org semua lompat kaki senget2 ko lompat kaki tegak macam pocong jer.. wa ka ka

AKO said...

cesssssss suker plak!!!! :p

fashion jewelry said...

can u leave ur phone number to me???

splendid said...

louis vuitton handbag
louis vuitton handbags
vuitton
louis vuitton bags
louis vuitton bag