Followers

Monday, February 16, 2009

Alahaiii kakak ako!!

"Hai kowang,
Jom jalan-jalan before puasa ni. Aku nak ajak kowang gi Jakarta-Bandung... bla bla bla....."

Aiyoo kakak ako nih.. tetiba je dapat email ajak gi coti-coti. Dia lupa ker adek dia tu nak kawen ujung taun nih..Harus la kena simpan duit... ishh ishh... oppssss... Dah mana plak ako nak cekau duit tuk bercoti nih. Dia lain la, berdua tarak anak-anak. Tarak banyak kena kuarkan duit. Apa susah laki leh tanggung.. Ako?? erkk eeheh bukan ako sowang je ker?? Ye la ako mmg sowang, tapi ni anak tekak ako ni dah mcm soploh owang tau! Harus gi bercoti mau pakai banyak duit kan kan kan..

ermm.. tapi best gak! Dah lama x gi sana nih. Dok pikir2, kira duit tambang je nih.. Tempat tinggal dah FREE kt sana. Makan minum setakat ayor masak mati berapa la sangat kan klu guna rupiah tu kan kan.. Ha.. ok ok blink blink dah biji mata nih.. Pasni kena simpan duit. Tak leh banjer sesuka ati. Kata nak gi bercoti kan.*wink* kena ikat pewot le nampak gaya nih. Eheh tapi ok gak, ako kan nak diet. Ok konpom ako poser berbulan2 start bulan depan. muahahaha...

Chaiyok! chaiyok!

Nota Jemari: rasa cam dah lama x coti-coti, ye ke?!

4 comments:

sishoney said...

salam kak retna,

wah bestnya...nak itut...nak itut...sis dah lama teringin nak ke indonesia esp bukit tinggi..tapi,pasport pun ngak ada :)

AKO said...

so cepat2 la wat pasport tuh :p

CT Delima said...

Nak ikuttttt..tapi bole tolong tambangkan x keh3

AKO said...

tambangkan tuk aqiem bole la.... lalalalalalallla :p