Alahaiii kakak ako!!

"Hai kowang,
Jom jalan-jalan before puasa ni. Aku nak ajak kowang gi Jakarta-Bandung... bla bla bla....."

Aiyoo kakak ako nih.. tetiba je dapat email ajak gi coti-coti. Dia lupa ker adek dia tu nak kawen ujung taun nih..Harus la kena simpan duit... ishh ishh... oppssss... Dah mana plak ako nak cekau duit tuk bercoti nih. Dia lain la, berdua tarak anak-anak. Tarak banyak kena kuarkan duit. Apa susah laki leh tanggung.. Ako?? erkk eeheh bukan ako sowang je ker?? Ye la ako mmg sowang, tapi ni anak tekak ako ni dah mcm soploh owang tau! Harus gi bercoti mau pakai banyak duit kan kan kan..

ermm.. tapi best gak! Dah lama x gi sana nih. Dok pikir2, kira duit tambang je nih.. Tempat tinggal dah FREE kt sana. Makan minum setakat ayor masak mati berapa la sangat kan klu guna rupiah tu kan kan.. Ha.. ok ok blink blink dah biji mata nih.. Pasni kena simpan duit. Tak leh banjer sesuka ati. Kata nak gi bercoti kan.*wink* kena ikat pewot le nampak gaya nih. Eheh tapi ok gak, ako kan nak diet. Ok konpom ako poser berbulan2 start bulan depan. muahahaha...

Chaiyok! chaiyok!

Nota Jemari: rasa cam dah lama x coti-coti, ye ke?!
Share:

4 comments:

  1. salam kak retna,

    wah bestnya...nak itut...nak itut...sis dah lama teringin nak ke indonesia esp bukit tinggi..tapi,pasport pun ngak ada :)

    ReplyDelete
  2. so cepat2 la wat pasport tuh :p

    ReplyDelete
  3. Nak ikuttttt..tapi bole tolong tambangkan x keh3

    ReplyDelete
  4. tambangkan tuk aqiem bole la.... lalalalalalallla :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.