Followers

Wednesday, February 11, 2009

Dinner oo Dinner

Selesai keje di hari kedua.
Sangat2 rileks sbb ako dah setelkan pada siang hari nya.

Malam, dinner di Biba's Cafe Hotel.
Nyummyy sangat2 la sedap.
Makan berdua2an ngan kak maznah kerna yang lain sedang syiok berdinner di Hotel Hilton.

Makan sepuas2nya.

Sangat sedap dessert itu.
Jangan tanya ako dessert apakah itu.
Ako hanya tahu makan makan dan makan..
Slurppp sedap hingga menjilat sudu.

Teh tarek sangat2 marbeles!!
Puas dapat minum.

burlppp...
sebab asek sangat menikmati dinner, takde nya ako nak snappy2 gambar kat itu malam. Nikmat makan sangat menusuk kalbu.

Nota Jemari: mmg konpom naik kilo!!

9 comments:

izali said...

makan je keje ko nih...muehaha

AiRynnz said...

salam kak ret...

dah tuko no hp ker? akk emailkan ryn nama dan alamat akk tau kat email ryn .... airynnz@gmail.com

AKO said...

izali,
dah nama pun REZEKI ;-)

rynn,
salam dik.. ok dah email tahnks ;)

shakirah said...

salam kak retna... waa...saya tgh lapar nih....

AKO said...

salam dik..
gi makan cepat ;-)

SiS-lin said...

adehhh takut nye naik KG tu...jgn ret,nnti x muat baju pengantin...wakakakah

AKO said...

wakakaka... takpe ada banyak lagi tahun boleh kasi kurang KG tu :-D

CM said...

naik kilo?? chaitt.. mimpilah naik kilogram. ini macam kalu bukan naik kilogram.. tapi naik kilotan =)) lariiiiiiiii...

retna said...

huwaaa ni lagi kijam... dush dush!!! mmg nak kena la pakcik ni tau!!! dush dush!!!