Followers

Thursday, February 19, 2009

Lunch @ LANAI Kijang

Ekceli dari semalam tergedik2 nak makan kat sini..
Tapi semalam terlepas shuttle van ke situ..
So arini masih tergedik2 jugak nak makan kat situ.
Belum 12.30, kitrg dah terpacak kat lobi.
Tapi iskkk shuttle van nyer plak masih lambat.. hampeh!

Kitorang duduk kat luar. Kata joko, dalam ada aircon kena charge mahal. erkk ye ker? Ako pk ishh takkan la kan.. Ako sama dilla sudah kena klentong sama itu bapak budak.. Caittttt!!!!! Ako x tahu apa motif ako amek gambar bunger tu.. Wal hal ako idok le gemor kat bunger2 nih.. Layan je laaa.....

Ni pun satu lagi.. apa ke hal garfu je nih??? Sudu mana?? hhehee...
Ekceli sajork nak amek gambar tisu yg tertulih "Lanai Kijang"..
Wah sudah ada tisu tersendiri... gud gud.. *apa motif ako ni ek?? ntah...*

Taadaaa..... "Nasi Goreng Lanai". Siyess sangat marbeles bagi 'anak' tekak ako. I Like!! Biasa ker? Nampak biasa2 aje tapi klu tgh lapar harus la nampak menyelerakan, betul tak?!

Ini plak 'Mushroom Soup". Sedapp sedap sedap! Tapi x puas ati itu roti sangat2 ciput tapi betul gak berbaloi la ngan rege nya yg murah itu.

Ini plak "Beriyani Lamb".. sbb lauknya kambeng kan so idok le ako terai. Ater ako bukan peminat daging kambeng. Kang mengEMBEKkkkkk je kojer nyer.... muahahaha.. Yang rege ini adalah sangat mahal sedikit. Sedap? Ntah ek.. member ako cakap cam kureng so ako x leh nak komen lelebih.

"Embun Menitik" .. mauhaahha jgn kowang tanya apa jadah derang bagi nama mcm tu. Itu adalah sago. Kan aritu ako ada mention ako mengidam nak makan sago. Haaa akhirnya tercapai juga. Tarak manis tapi masih sedap kat 'anak' tekak ako. Sago nya masih sejuk gitu, ditambah plak ada eskrem VANILLA! perghhh marbeles!!

"Es Mengunung" .. ekeke memula tengok terpikir lam kepala hotak.. "Apa yg gunung2 ni?" then baca balik isi2 menu itu, oo baru kesedaran timbul. Itu adalah ABC ye anak2 sekalian. ABC itu juga adalah kurang manis. Tapi masih boleh di cuba. AKo takde la excited sangat nak melantak itu 'es mengunung'.. *sendiri sudah ada gunung* . Yang ini bg 'anak' tekak ako, biasa2 ajer..

Ooooo banyak nya ako melantak tengahari tadi...
Adusss... opsss ada owang sudah tegOr, diri sudah makin busat..
Aiyakkk... esok jom aerobik!!!

Nota Jemari: eksesais eksesais!! Klu tak lagi busat.. erkk gurlp..

2 comments:

TiNiE said...

urghhh..dan dan keteringinan aku nak makan itu embun menitik..menitik² lagi ret oooiii..harus pas baik campaxss ni akan aku terjah lagi itu lanai...

AKO said...

ekekkeke sedap kan?!!!!!

see see i told u... erkk adusss mau nyer ako mengidam lagi nih.;. tapi x leh makan slalu.. nnt gumuk!! hhee