,

adOOiiiii saket nya!!!

Ako saket pinggang la weii!!
Kawan ako cakap mcm owang tua saket pinggang...
Lorrr nak buat camno, dah tetiba je pinggang ni saket..

Dah 3 hari beb..
Malam mmg x nyenyak tido dok tahan saket...
Pagi nak bangun sangat2 la payah nak turun dari katil...
Ingat nak amek MC tadi.. tapi cam malas lak..

Skrg kat opis ni klu nak coti pun rasa x besh..
aderhhh malas nya nak jumpa doktor..
huhu..

Nota Jemari: telan painkiller je la
Share:

10 comments:

  1. aduhh mmg sakit klu sakit pggang,cmne nk anak kembar ni..muahahahaha..
    Ret try mkn panadol extend,kot2 leh ok lega sikit...

    ReplyDelete
  2. adusss kena pakai pinggang ke klu nk anak kembar :p

    adehh tu la nnt nk telan panadok extend plak..

    ReplyDelete
  3. sakit sebab nak pe***d ke...? sabar yerk sabar... 2 3 ari lepas shay pun sakit pinggang gak, tapi bukan sebab nak tut... sebab jatuh gedebuk macam nangka busuk...

    ha apa pun sengeh2... jangan gelakkan kita ye...

    ReplyDelete
  4. takde kena mengena nk piyed.. akak br je lepas...
    ni saket tetiba je datang.. :(

    ReplyDelete
  5. lahaaaiii..wat gapo sampai sakit² pinggang ni weih..menebas ker??

    ReplyDelete
  6. tu la yg ako heran tu TINIE,
    nk kata menebas, idok le pulak..
    nak kata buat keje berat, pun idok jugak...

    alaahiii moskel gak nih...

    ReplyDelete
  7. nape lak muda2 dah sakit pinggang ni..ngalahkan org dah kawin lak ret ni..cuba minum susu 1/2jam sebelum tido..lagi satu cuba baring terlangkup dan naik kan kaki kebelakang.cmana nak cakap erk..tangan pegang kaki tu..buat selama 2 minit dan berulang 2-3 kali.

    ReplyDelete
  8. ok paham kak...
    saket lagi ni

    tadi g klinik... doktor cakap muscle pain.. ermm.. bengkak..

    ReplyDelete
  9. woo muscle pain.. klu muscle pain xpe kak.. jgn slip disc dh laa huhuhu

    moga cepat smboh ok!~

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.