Followers

Tuesday, March 10, 2009

Baby 80KG???

Sms diterima jam 12.15 pagi..
Lokasi, ataih katil.. Dah nama pun tgh malam opkos le tgh membuta kan..

"Sahabat2 yg disayangi sekalian. Sy dah slamat melahirkan baby lelaki seberat 2.80kg pada 10.48 pagi tadi di sepital muar. Normal. Tapi baby ada problem paru2 lemah. Kena tahan kt wad scn duduk dlm inkubator. Doakan kami ya"
Masa baca sms ni ako tgh mamai sket. Ako bc sekali imbas saja dan baca isi penting. Tapi ntah mcm mana ako terbaca berat baby adalah 80kg. Punya la terkejut. Tapi sbb masih ada sisa ngantuk lagi maka ako abaikan dulu sms itu. Cuma sempat jugak ako terpikir, biar betul kawan ako nan sowang ni beranak baby seberat itu..

Pagi ni ako bc balik sms tu betul2.. wkakakaa ghope2 nyer 2.80kg ye bukan 80kg. Alahaaiiii..... apa bengong sangat ako nih!!! wakakakkaa... tu la ye kawan, klu mau htr sms, sila hantar di siang ari. Supaya penerima dapat memahami isi2 penting dalam itu sms dengan jelas & terang.

Sekian.

Nota Jemari: bila hotak tgh bengong...

2 comments:

CT Delima said...

trperanjat katak kejap baca entri ret ni hahaha kalau 80KG ret..harus terburai perut mak budak tu weiiii hahahaha

AKO said...

wakakkka tu la pasal kak... lawak je kan :-D