,

Baby 80KG???

Sms diterima jam 12.15 pagi..
Lokasi, ataih katil.. Dah nama pun tgh malam opkos le tgh membuta kan..

"Sahabat2 yg disayangi sekalian. Sy dah slamat melahirkan baby lelaki seberat 2.80kg pada 10.48 pagi tadi di sepital muar. Normal. Tapi baby ada problem paru2 lemah. Kena tahan kt wad scn duduk dlm inkubator. Doakan kami ya"
Masa baca sms ni ako tgh mamai sket. Ako bc sekali imbas saja dan baca isi penting. Tapi ntah mcm mana ako terbaca berat baby adalah 80kg. Punya la terkejut. Tapi sbb masih ada sisa ngantuk lagi maka ako abaikan dulu sms itu. Cuma sempat jugak ako terpikir, biar betul kawan ako nan sowang ni beranak baby seberat itu..

Pagi ni ako bc balik sms tu betul2.. wkakakaa ghope2 nyer 2.80kg ye bukan 80kg. Alahaaiiii..... apa bengong sangat ako nih!!! wakakakkaa... tu la ye kawan, klu mau htr sms, sila hantar di siang ari. Supaya penerima dapat memahami isi2 penting dalam itu sms dengan jelas & terang.

Sekian.

Nota Jemari: bila hotak tgh bengong...
Share:

2 comments:

  1. trperanjat katak kejap baca entri ret ni hahaha kalau 80KG ret..harus terburai perut mak budak tu weiiii hahahaha

    ReplyDelete
  2. wakakkka tu la pasal kak... lawak je kan :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.