Followers

Tuesday, March 17, 2009

Bila ABIN posing





Ghope nyer budak nakal nih suker posing depan kamera...
Tadi dia melalak... Pastu ako snap gambar dia.. Aikk otomatik terus tersengih2...
ewah2... kan main lagi ko ye ABIN...
Ni nak jadi model kamera ker... ahahaa...

tapi ABIN dah kenal owang, dah x nak ngan ako.. huwaaa....

Nota Jemari: Penat nya jadi 'babysitter'...

7 comments:

CT Delima said...

Abin kata..bila anty retna nak kawin ni..nanti Abin ada kawan nak main2 hahaha

Qaseh said...

tomeinyer cik abin tuh tersengih2 dpn kamera...memang peramah...

SiS-lin said...

hahaha....dh mak cik ako nye pun suke bergambo,abin pun sama la ngikut..hahahaha

Mat Gebu said...

Ishh anak penakan sapa lahh nie, rupa ada sikit2 mcm mak sedara dia yg nama retna tu...sapa retna tu ek.....dengar2 dia tu awek femessssszzzzzzzxxxxxyyyzzzz!!!!..hahaha

AKO said...

kak CT,
klu ABIN nak kawan, soh mama ABIN cepat2 buat adik baru tuk ABIH.. :-D

Qaseh,
hahaha depan kamera je dia peramah, depan owang pengecut :p

Lin,
tu la pasal...

Mat,
sama ke mat? hahaha... kang marah ABAH n MAMA si ABIN tu kang... :-D

✖Naz|Rawkst✯r✖ said...

cumilnyer baby ni!!!

AKO said...

psstt NAZ,
soh la mak buat baby lagi... :p