Bila ABIN posing





Ghope nyer budak nakal nih suker posing depan kamera...
Tadi dia melalak... Pastu ako snap gambar dia.. Aikk otomatik terus tersengih2...
ewah2... kan main lagi ko ye ABIN...
Ni nak jadi model kamera ker... ahahaa...

tapi ABIN dah kenal owang, dah x nak ngan ako.. huwaaa....

Nota Jemari: Penat nya jadi 'babysitter'...

7 comments:

  1. Abin kata..bila anty retna nak kawin ni..nanti Abin ada kawan nak main2 hahaha

    ReplyDelete
  2. tomeinyer cik abin tuh tersengih2 dpn kamera...memang peramah...

    ReplyDelete
  3. hahaha....dh mak cik ako nye pun suke bergambo,abin pun sama la ngikut..hahahaha

    ReplyDelete
  4. Ishh anak penakan sapa lahh nie, rupa ada sikit2 mcm mak sedara dia yg nama retna tu...sapa retna tu ek.....dengar2 dia tu awek femessssszzzzzzzxxxxxyyyzzzz!!!!..hahaha

    ReplyDelete
  5. kak CT,
    klu ABIN nak kawan, soh mama ABIN cepat2 buat adik baru tuk ABIH.. :-D

    Qaseh,
    hahaha depan kamera je dia peramah, depan owang pengecut :p

    Lin,
    tu la pasal...

    Mat,
    sama ke mat? hahaha... kang marah ABAH n MAMA si ABIN tu kang... :-D

    ReplyDelete
  6. psstt NAZ,
    soh la mak buat baby lagi... :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com