, ,

Bila ABIN posing





Ghope nyer budak nakal nih suker posing depan kamera...
Tadi dia melalak... Pastu ako snap gambar dia.. Aikk otomatik terus tersengih2...
ewah2... kan main lagi ko ye ABIN...
Ni nak jadi model kamera ker... ahahaa...

tapi ABIN dah kenal owang, dah x nak ngan ako.. huwaaa....

Nota Jemari: Penat nya jadi 'babysitter'...
Share:

7 comments:

  1. Abin kata..bila anty retna nak kawin ni..nanti Abin ada kawan nak main2 hahaha

    ReplyDelete
  2. tomeinyer cik abin tuh tersengih2 dpn kamera...memang peramah...

    ReplyDelete
  3. hahaha....dh mak cik ako nye pun suke bergambo,abin pun sama la ngikut..hahahaha

    ReplyDelete
  4. Ishh anak penakan sapa lahh nie, rupa ada sikit2 mcm mak sedara dia yg nama retna tu...sapa retna tu ek.....dengar2 dia tu awek femessssszzzzzzzxxxxxyyyzzzz!!!!..hahaha

    ReplyDelete
  5. kak CT,
    klu ABIN nak kawan, soh mama ABIN cepat2 buat adik baru tuk ABIH.. :-D

    Qaseh,
    hahaha depan kamera je dia peramah, depan owang pengecut :p

    Lin,
    tu la pasal...

    Mat,
    sama ke mat? hahaha... kang marah ABAH n MAMA si ABIN tu kang... :-D

    ReplyDelete
  6. psstt NAZ,
    soh la mak buat baby lagi... :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.