, ,

Dinner@Nailis

Pes of all, ako nak cakap, ako JELES weiii...... sbb kowang sumer sonok2 gi bercoti... huhu...
Sishoney ngan Ju baru balik dari Sarawak..
Shai plak baru balik dari Melaka..
Kowang saja la kan mau kasi ako jeles sbb tu kowang ajak ako dinner kan, kan kan... huh, mencik tau!! Tapi ako x kisah, sbb kowang coti2 kowang x lupa kan ako.. Yeehaaa!!!




Opssss lupa lak nak citer.. Ako dinner ngan derang tadi..
So macam2 kisah menarek la sepanjang percotian derang tuh..
*ahkak mmg jeles, OK!* tapi abaikan.. huhu...
sebab ako dapat hadiah juga dari sana.... yeehaaaa!!!

Dapat kek lapis sarawak, dapat tshirt dari melaka..
Wah, tocheee tocheee kepada yg memberi.
Ingat juga kowang kat ako ye...
*lap air mata*



Tengkiu shai,
Tengkiu lin,
terharu ahkak.... adusss....

Tak tahu nak tulih hape lagi da.. speechless... huhu...
Oh ye "hepi besday to YANA"... Moga cepat mem'besar' k...

Nota Jemari: P.E.R.S.A.H.A.B.A.T.A.N biar jujur ikhlas di hati..
Share:

7 comments:

  1. ahku nak gak kek lapis sarawak ittew!!!

    ReplyDelete
  2. ret..sori k.ct x der adiah nak bagi..nnt bila jumpa k.ct bagi benda kecik jer ehh hehehe

    ReplyDelete
  3. kek lapis sarawak yg perasa asam manis tu sedap :D akak dpt yg mana? (lenmacam je soklan ni, mcm nk mintak je hahaha)

    ReplyDelete
  4. Tinie,
    gi cari kat kedai :p

    kak ct,
    bende kecik??? apa tuh :o

    masy,
    nak juga ker?
    gi cr kat kedai ek :p

    ReplyDelete
  5. Itu saje yg mampu ret..klu mampu terlebih,nk je lin bwk kn A-Famosa tu utk Ret...keh3x

    ReplyDelete
  6. hahaha klu a-famosa tu awal2 ako x nak :p nyemak je, mana lak nak disimpan kat umah nih :-D

    ReplyDelete
  7. salam kak ret,

    tq so much tumpangkan sis.umah akk dah jadik transit plak utk sis ke sarawak.layan kalah 5star hotel ek.tq so much ye kak *muahhhhh*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.