Followers

Sunday, March 29, 2009

Dinner@Nailis

Pes of all, ako nak cakap, ako JELES weiii...... sbb kowang sumer sonok2 gi bercoti... huhu...
Sishoney ngan Ju baru balik dari Sarawak..
Shai plak baru balik dari Melaka..
Kowang saja la kan mau kasi ako jeles sbb tu kowang ajak ako dinner kan, kan kan... huh, mencik tau!! Tapi ako x kisah, sbb kowang coti2 kowang x lupa kan ako.. Yeehaaa!!!




Opssss lupa lak nak citer.. Ako dinner ngan derang tadi..
So macam2 kisah menarek la sepanjang percotian derang tuh..
*ahkak mmg jeles, OK!* tapi abaikan.. huhu...
sebab ako dapat hadiah juga dari sana.... yeehaaaa!!!

Dapat kek lapis sarawak, dapat tshirt dari melaka..
Wah, tocheee tocheee kepada yg memberi.
Ingat juga kowang kat ako ye...
*lap air mata*



Tengkiu shai,
Tengkiu lin,
terharu ahkak.... adusss....

Tak tahu nak tulih hape lagi da.. speechless... huhu...
Oh ye "hepi besday to YANA"... Moga cepat mem'besar' k...

Nota Jemari: P.E.R.S.A.H.A.B.A.T.A.N biar jujur ikhlas di hati..

7 comments:

TiNiE said...

ahku nak gak kek lapis sarawak ittew!!!

CT Delima said...

ret..sori k.ct x der adiah nak bagi..nnt bila jumpa k.ct bagi benda kecik jer ehh hehehe

Masy said...

kek lapis sarawak yg perasa asam manis tu sedap :D akak dpt yg mana? (lenmacam je soklan ni, mcm nk mintak je hahaha)

AKO said...

Tinie,
gi cari kat kedai :p

kak ct,
bende kecik??? apa tuh :o

masy,
nak juga ker?
gi cr kat kedai ek :p

SiS-lin said...

Itu saje yg mampu ret..klu mampu terlebih,nk je lin bwk kn A-Famosa tu utk Ret...keh3x

AKO said...

hahaha klu a-famosa tu awal2 ako x nak :p nyemak je, mana lak nak disimpan kat umah nih :-D

sishoney said...

salam kak ret,

tq so much tumpangkan sis.umah akk dah jadik transit plak utk sis ke sarawak.layan kalah 5star hotel ek.tq so much ye kak *muahhhhh*