,

Doghian oo Doghian!

Eleh, kowang igt kowang je leh makan doyan..
Ako pun dapat makan gak...
Tapi ako idok le beli smp berbiji2 yek...
Ater dalam 4 paket tu, ako just makan 2 ketul je..
Jadi la... owang nak makan, ako pun nak makan..

Ngidam....!!

Nota Jemari: adussss bau doyan satu peti ais ako...
Share:

8 comments:

  1. Wah dia pun beli durian gak ek..eeh cukup ke tu ret?

    ReplyDelete
  2. ret..k.ct demam nak makan durian ni kot hehehe adehh sakit tekak dan hidung semakin sakit lorrr :(

    ReplyDelete
  3. len macam je ngidam tu... :-/
    gagagaga XD

    ReplyDelete
  4. LIN
    Cukup sesangat la lin.. kiter bukan makan byk sgt pun..

    kak CT
    hheheh ala cian nyer dier... Che mat oo che mat.. tu ada org ngidam gak dah tuh :p

    Chubby
    erkk.... amboii bdk kecik nih... :p

    ReplyDelete
  5. amboi teruja aku nengok doyan ko ret. bak aar sket..

    ReplyDelete
  6. Tinie
    Dah abeshh arrrr... Lambat sangat ko mintak :p

    ReplyDelete
  7. walaupun angah ada kebun doyan tp angah tak makan doyan :p

    ReplyDelete
  8. angah
    Angahh oo angah.. bawa la kita g kebun doghian tuh.. nak makaannnn!!!!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.