Followers

Saturday, March 21, 2009

Doghian oo Doghian!

Eleh, kowang igt kowang je leh makan doyan..
Ako pun dapat makan gak...
Tapi ako idok le beli smp berbiji2 yek...
Ater dalam 4 paket tu, ako just makan 2 ketul je..
Jadi la... owang nak makan, ako pun nak makan..

Ngidam....!!

Nota Jemari: adussss bau doyan satu peti ais ako...

8 comments:

SiS-lin said...

Wah dia pun beli durian gak ek..eeh cukup ke tu ret?

CT Delima said...

ret..k.ct demam nak makan durian ni kot hehehe adehh sakit tekak dan hidung semakin sakit lorrr :(

♥chubbycekelat ♥ said...

len macam je ngidam tu... :-/
gagagaga XD

AKO said...

LIN
Cukup sesangat la lin.. kiter bukan makan byk sgt pun..

kak CT
hheheh ala cian nyer dier... Che mat oo che mat.. tu ada org ngidam gak dah tuh :p

Chubby
erkk.... amboii bdk kecik nih... :p

TiNiE said...

amboi teruja aku nengok doyan ko ret. bak aar sket..

AKO said...

Tinie
Dah abeshh arrrr... Lambat sangat ko mintak :p

angahz said...

walaupun angah ada kebun doyan tp angah tak makan doyan :p

AKO said...

angah
Angahh oo angah.. bawa la kita g kebun doghian tuh.. nak makaannnn!!!!