Followers

Sunday, March 15, 2009

Tukar link

Ako saja tukar link..
Ni mmg link lama ako.. So memandangkan link ni available so ako tukar je la.
Penukaran ni x de kena mengena ngan sesape ye.. Harap maklum.
Ako saja suker2... Sebab windu nak guna link nih... hehee

Sekian.. takde speku2 yek..

Nota Jemari: tukar link, ramai gak nak jenguk ek...

5 comments:

SiS-lin said...

mmg sedap pun nama link ni,dr yg lama..kita kan anak omak...kan?

AKO said...

hahhaahhaa yeezzaaaa ;-)

TiNiE said...

tak kira aku nak speku gak..muahahahaha

Kasawari said...

aku masih ingat link lama ko tu.. dari link tu ler.. aku mengenali diri mu.. wa ka ka..

AKO said...

tinie,
ko jangannn..... :p

kasawari,
wakakakaka poyo je ayat...
hhhahhaa tu la klu owang lama musti tau asal usul link ni kan.. ;-)