Thursday, April 30, 2009

Cuti yang sibuk

Cuti 3 hari nanti, ako akan dilanda kesibukkan...
Kesibukkan menghadiri kenduri-kendara, bertemu sedara mara.
Waduh, kesibukkan yang akan membuatkan kepala hotak ako runsing tatkala bertemu mereka sumer. Gurlpp..................

Jumaat - petang majlis bertunang cousin pompuan.
Jumaat - malam majlis menikah cousin lelaki
Sabtu - tghari majlis menyambut menantu di umah pakcik
Sabtu - malam serbu ke umah cousin yang baru balik dari Dublin
Ahad - petang majlis doa selamat & besday party
Ahad - malam konpom ako membuta tak hengat2..

Phewww.... padat mampat xtvt ako.
Klu ada masa insyallah ako akan hapdet kat sini.
Klu takde tu paham2 je la ek.
Jumpa kowang hari senin je la.

Nota Jemari: asek makan kenduri owang je kan huhu....

8 comments:

  1. wah padat mandat sendat dn ketat jadual dia la....ishhhhh

    ReplyDelete
  2. abis kenduri ret bila lak.... jgn lupa apa yang k.ct bagi tau tu hari.makan jangan buang tau hehehe

    ReplyDelete
  3. alamak kak CT,
    konpom mmg x lalu la nak kunyah...
    adehh...

    ReplyDelete
  4. amboiii! sibuk nyer. nk join boleh? buhsan la duk rumah ni :(

    ReplyDelete
  5. laaaaaa gi la jalan2 ann.. ;-)

    ReplyDelete
  6. apa yg ketat dan padat ek.. perut ko ker.. habis tu.. semua xtvt melantak jer.. wa ka ka..

    ret.. ret..

    ReplyDelete
  7. kasawari,
    eleh.... drp ko membuta membesarkan pewot gak.... sama je.. 2x5

    muahahhaa

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.