Apa kes nak merajuk??

Nape ek tiap kali ako cakap ako merajuk musti owang x caya?
Erkk.... apa, kowang ingat ako x reti merajuk ker?
Tapi klu ako dah start merajuk, susah mau pujuk!
Dan bila ako merajuk, ko jgn gatal2 nak buat lawak depan ako.
Jawab nya lagi tambah la amarah ako... huh..

Nape ek kowang x caya ako reti merajuk?
Apa muka ako ni muka x leh merajuk kah?
Atau sebab kowang belum pernah tgk ako merajuk maka senang2 kowang wat kesimpulan, "ret? majuk?! huh xde nyer!!"

Alahaiii....
Eheh... ako pun ada hati & perasaan.
Bila ako majuk, ako x tunjuk.
Bila ako majuk, ako x cakap.
Bila ako majuk, ako x citer.
Tapi klu ko owang2 yg bertuah, mungkin ko dapat tahu bila waktu nya ako sedang merajuk.

Ermm....
Cuma bila ako merajuk, ako suker simpan dalam hati.
Kadang2 bila terlalu lama disimpan bole jadi satu dendam.
Oooo lebih baik kowang jgn kasi ako merajuk.
Buruk ghope ako nanti!

Huh!?

Kesimpulan nya, bila ako majuk ako x suker kowang pujuk!!
Mungkin bukan kowang atau kowang.
Mungkin hanya kamu saja yg dapat memujuk.

Oh, Doktor Gigi ku!

Sekian.

p/s: bila owang majuk, konpom ako x reti memjuk. So, jgn lah slalu merajuk!

Nota Jemari: apa jadah doktor gigi pegi nya... muahahaa
Share:

6 comments:

  1. lerrr,, dokter gigi tu bagi ubat ape ek sampai bole berjaye pujuk?? heeehe.. kalau mrajuk tu jangan simpan kat dalam hati.. gi simpan dalam peti.. nanti bole dibawa belayar.. *ape punye statement la ni*

    ReplyDelete
  2. simpan dalam peti, ok gak kan leh belayar terus hahhaa

    ReplyDelete
  3. ko majuk?? aku ta nape?
    x dpt mkn kek batik..muahahahaha

    ReplyDelete
  4. ha ah. aku tak ske retna maj0k. muka bengisss.. huhu.

    aku? fara?

    ReplyDelete
  5. hoittt mana de bengis arr.. comeii je pe :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.