Sunday, May 24, 2009

Apa kes nak merajuk??

Nape ek tiap kali ako cakap ako merajuk musti owang x caya?
Erkk.... apa, kowang ingat ako x reti merajuk ker?
Tapi klu ako dah start merajuk, susah mau pujuk!
Dan bila ako merajuk, ko jgn gatal2 nak buat lawak depan ako.
Jawab nya lagi tambah la amarah ako... huh..

Nape ek kowang x caya ako reti merajuk?
Apa muka ako ni muka x leh merajuk kah?
Atau sebab kowang belum pernah tgk ako merajuk maka senang2 kowang wat kesimpulan, "ret? majuk?! huh xde nyer!!"

Alahaiii....
Eheh... ako pun ada hati & perasaan.
Bila ako majuk, ako x tunjuk.
Bila ako majuk, ako x cakap.
Bila ako majuk, ako x citer.
Tapi klu ko owang2 yg bertuah, mungkin ko dapat tahu bila waktu nya ako sedang merajuk.

Ermm....
Cuma bila ako merajuk, ako suker simpan dalam hati.
Kadang2 bila terlalu lama disimpan bole jadi satu dendam.
Oooo lebih baik kowang jgn kasi ako merajuk.
Buruk ghope ako nanti!

Huh!?

Kesimpulan nya, bila ako majuk ako x suker kowang pujuk!!
Mungkin bukan kowang atau kowang.
Mungkin hanya kamu saja yg dapat memujuk.

Oh, Doktor Gigi ku!

Sekian.

p/s: bila owang majuk, konpom ako x reti memjuk. So, jgn lah slalu merajuk!

Nota Jemari: apa jadah doktor gigi pegi nya... muahahaa

6 comments:

  1. lerrr,, dokter gigi tu bagi ubat ape ek sampai bole berjaye pujuk?? heeehe.. kalau mrajuk tu jangan simpan kat dalam hati.. gi simpan dalam peti.. nanti bole dibawa belayar.. *ape punye statement la ni*

    ReplyDelete
  2. simpan dalam peti, ok gak kan leh belayar terus hahhaa

    ReplyDelete
  3. ko majuk?? aku ta nape?
    x dpt mkn kek batik..muahahahaha

    ReplyDelete
  4. ha ah. aku tak ske retna maj0k. muka bengisss.. huhu.

    aku? fara?

    ReplyDelete
  5. hoittt mana de bengis arr.. comeii je pe :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.