Followers

Sunday, May 10, 2009

Maaf, buat kalian!


SELAMAT HARI IBU.

Nota Jemari: mencari ketenangan

10 comments:

CT Delima said...

nak gi mana lak ni... x kan nak terjun laut tu kot hehehe x nak bawak k.ct sama ker ret.k.ct pun nak cari KEDAMAIAN DIHATI sob sob sob

SiS-lin said...

mcm biskut le ko Ret..kjp ada kjp x de..
adeiii cmne dgn yg smlm tu? ON je la ek...nnti aku rase terus ko muncul je x hilang2...hahahahaha..
Aku tau perasaan ko skrg...byk2 bersabar & berdoa utknye oke!!

shiemz said...

mcm sedis jer bunyik..kenapa nie... samat hari ibu2 di seluruh mesia...

✖Naz|Rawkst✯r✖ said...

kenapa sumeorg nk berundur diri dri blog ni?
ni msti jangkit abg sodep ni
C(:.kawan sejati betol.C(:

AKO said...

Tengkiu sumer..
insyallah xde pape... cuma beberapa hari ni perlu cari ketenangan sket :-)

Qaseh said...

alaaa..kenapa nih...harap2 semua ok...

akpfapaf said...

xpe ret.. aku paham sebab munasababnya..jgn sedih lama sgt k..aku ada disini selalu..

AKO said...

thanks :-)

kabussenja said...

ada ketikanya kita perlukan masa brsendirian... take time k...

AKO said...

thanks ;)