Sunday, May 10, 2009

Maaf, buat kalian!


SELAMAT HARI IBU.

Nota Jemari: mencari ketenangan

10 comments:

  1. nak gi mana lak ni... x kan nak terjun laut tu kot hehehe x nak bawak k.ct sama ker ret.k.ct pun nak cari KEDAMAIAN DIHATI sob sob sob

    ReplyDelete
  2. mcm biskut le ko Ret..kjp ada kjp x de..
    adeiii cmne dgn yg smlm tu? ON je la ek...nnti aku rase terus ko muncul je x hilang2...hahahahaha..
    Aku tau perasaan ko skrg...byk2 bersabar & berdoa utknye oke!!

    ReplyDelete
  3. mcm sedis jer bunyik..kenapa nie... samat hari ibu2 di seluruh mesia...

    ReplyDelete
  4. kenapa sumeorg nk berundur diri dri blog ni?
    ni msti jangkit abg sodep ni
    C(:.kawan sejati betol.C(:

    ReplyDelete
  5. Tengkiu sumer..
    insyallah xde pape... cuma beberapa hari ni perlu cari ketenangan sket :-)

    ReplyDelete
  6. alaaa..kenapa nih...harap2 semua ok...

    ReplyDelete
  7. xpe ret.. aku paham sebab munasababnya..jgn sedih lama sgt k..aku ada disini selalu..

    ReplyDelete
  8. ada ketikanya kita perlukan masa brsendirian... take time k...

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.