,

Maaf, buat kalian!


SELAMAT HARI IBU.

Nota Jemari: mencari ketenangan
Share:

10 comments:

  1. nak gi mana lak ni... x kan nak terjun laut tu kot hehehe x nak bawak k.ct sama ker ret.k.ct pun nak cari KEDAMAIAN DIHATI sob sob sob

    ReplyDelete
  2. mcm biskut le ko Ret..kjp ada kjp x de..
    adeiii cmne dgn yg smlm tu? ON je la ek...nnti aku rase terus ko muncul je x hilang2...hahahahaha..
    Aku tau perasaan ko skrg...byk2 bersabar & berdoa utknye oke!!

    ReplyDelete
  3. mcm sedis jer bunyik..kenapa nie... samat hari ibu2 di seluruh mesia...

    ReplyDelete
  4. kenapa sumeorg nk berundur diri dri blog ni?
    ni msti jangkit abg sodep ni
    C(:.kawan sejati betol.C(:

    ReplyDelete
  5. Tengkiu sumer..
    insyallah xde pape... cuma beberapa hari ni perlu cari ketenangan sket :-)

    ReplyDelete
  6. alaaa..kenapa nih...harap2 semua ok...

    ReplyDelete
  7. xpe ret.. aku paham sebab munasababnya..jgn sedih lama sgt k..aku ada disini selalu..

    ReplyDelete
  8. ada ketikanya kita perlukan masa brsendirian... take time k...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.