Movie Tamil

Dulu-dulu ako pernah gak layan tengok movie tamil kat wayang.
Tu pun sebab diajak oleh kengkawan India ako.
Ooo seumur hidup x pernah lak terpikir mau layan tamil kat wayang.
Klu kat depan tibi tu maybe adalah kan.

Kisahnya sekitar tahun 2000 klu x silap.
Ako layan filem tamil tu kat situ, panggung COLLISEUM.
Dah la masa tu hari Jumaat.
Ishh.. mmg buang tebiat sungguh ketika itu.

Kowang bayangkan aje la ako sowang2 je MELAYU dalam itu panggung. erkk... sangat2 aneh pada pandangan mata mereka-mereka itu. AKO?? erkk gurlpp harus la rasa janggal juga tapi kerna K.A.W.A.N, ako buat dek ajer.. Ni la baru dikatakan PERSAHABATAN tak kira bangsa. *wink*

Kita kan rakyat MALAYSIA!!!

Ako rasa tu pes n last la ye ako layan filem tamil kat panggung itu. Lepas ni? erkk... rasa nya x sanggup dah kot.. hehehe

Nota Jemari: tapi pengalaman itu sangat2 berharga
Share:

2 comments:

  1. hehe.. beb!! aku pn ske layan cite tamil tapi tak le sampai nk p tgk wayang.. tp, pe salahnye kan?? kite kan orang malaysiaaaa..
    ~ :aku? fara?

    ReplyDelete
  2. haaiic aaiitt!!!
    eleh ko tu saja x moh ngaku kan.. ngaku je la ko pun pernah terjebak layan filem tamil kat wayang.. muahhahaha.... :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.