Followers

Wednesday, May 13, 2009

Movie Tamil

Dulu-dulu ako pernah gak layan tengok movie tamil kat wayang.
Tu pun sebab diajak oleh kengkawan India ako.
Ooo seumur hidup x pernah lak terpikir mau layan tamil kat wayang.
Klu kat depan tibi tu maybe adalah kan.

Kisahnya sekitar tahun 2000 klu x silap.
Ako layan filem tamil tu kat situ, panggung COLLISEUM.
Dah la masa tu hari Jumaat.
Ishh.. mmg buang tebiat sungguh ketika itu.

Kowang bayangkan aje la ako sowang2 je MELAYU dalam itu panggung. erkk... sangat2 aneh pada pandangan mata mereka-mereka itu. AKO?? erkk gurlpp harus la rasa janggal juga tapi kerna K.A.W.A.N, ako buat dek ajer.. Ni la baru dikatakan PERSAHABATAN tak kira bangsa. *wink*

Kita kan rakyat MALAYSIA!!!

Ako rasa tu pes n last la ye ako layan filem tamil kat panggung itu. Lepas ni? erkk... rasa nya x sanggup dah kot.. hehehe

Nota Jemari: tapi pengalaman itu sangat2 berharga

2 comments:

Anonymous said...

hehe.. beb!! aku pn ske layan cite tamil tapi tak le sampai nk p tgk wayang.. tp, pe salahnye kan?? kite kan orang malaysiaaaa..
~ :aku? fara?

AKO said...

haaiic aaiitt!!!
eleh ko tu saja x moh ngaku kan.. ngaku je la ko pun pernah terjebak layan filem tamil kat wayang.. muahhahaha.... :p