Suker SOTO tak?!


Menu lunch tadi.
Bihun soto lagi..
Kali ni ako makan kat sebelah area Mydin Masjid India.
Kat sini pun sedap gak soto nya dan paling2 ako suker opkos la sambal kicap yg 'kaw' itu.


Itu kedai yg jual soto.
Alamakk sowi la ye, gambar kurang jelas plak.
Owang yg jual soto tu dok jeling2.
Dia ingat ako amek gambar kedai dia sbb mau konplen kot.

"Ala rileks la bang, owang bkn mau konplen. Mau kasi promote kedai soto abang je.." pastu harus kasi satu kenyitan sama itu abang...ehehehe *ooo ako tipu aje*

Nyummyy... so pada pengemar2 soto, jangan risau. Ako dah promote 2, 3 kedai nih. So klu kowang nak cuba, sila sila tiada paksaan. Yang penting pewot ako dah kenyang.. burlpppp!!!

Nota Jemari: esok ada makan2 ngan PENGARAH.. erkk.. gurlp.
Share:

3 comments:

  1. kak..promote lg kak tmpt soto yg best..nnt kite g sane leh serbu kedai yg paling best sotonye..
    feberet tuh..heheh

    ReplyDelete
  2. sukaaaa....akak paling fav soto..lebih2 lg soto ayam...(terliur ni)huhuhu

    ReplyDelete
  3. syaina..
    nanti la akak cr lagi kedai soto ek kat KL nih ehhehe

    kak noamee,
    sedap kan... liur gak nih.. adheh,.

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.