Followers

Tuesday, May 12, 2009

Suker SOTO tak?!


Menu lunch tadi.
Bihun soto lagi..
Kali ni ako makan kat sebelah area Mydin Masjid India.
Kat sini pun sedap gak soto nya dan paling2 ako suker opkos la sambal kicap yg 'kaw' itu.


Itu kedai yg jual soto.
Alamakk sowi la ye, gambar kurang jelas plak.
Owang yg jual soto tu dok jeling2.
Dia ingat ako amek gambar kedai dia sbb mau konplen kot.

"Ala rileks la bang, owang bkn mau konplen. Mau kasi promote kedai soto abang je.." pastu harus kasi satu kenyitan sama itu abang...ehehehe *ooo ako tipu aje*

Nyummyy... so pada pengemar2 soto, jangan risau. Ako dah promote 2, 3 kedai nih. So klu kowang nak cuba, sila sila tiada paksaan. Yang penting pewot ako dah kenyang.. burlpppp!!!

Nota Jemari: esok ada makan2 ngan PENGARAH.. erkk.. gurlp.

3 comments:

sy@iina said...

kak..promote lg kak tmpt soto yg best..nnt kite g sane leh serbu kedai yg paling best sotonye..
feberet tuh..heheh

noamee said...

sukaaaa....akak paling fav soto..lebih2 lg soto ayam...(terliur ni)huhuhu

AKO said...

syaina..
nanti la akak cr lagi kedai soto ek kat KL nih ehhehe

kak noamee,
sedap kan... liur gak nih.. adheh,.