Followers

Saturday, June 13, 2009

ABIN, cepat pakai baju tu!!!

ABIN baru pas mandi...
eeee sejuk... aaccoommmmm!!
tapi sejuk2 pun tetap nak kasi pose jugak kat sini.
sbb aunty NANA cakap kawan2 dia sibuk nak tgk ABIN pakai baju..

hahahahaa......


oppssss ABIN oii ABIN, kasi tutup sket 'burung' ko tu.
Kang ada plak anak2 dara terkenan kat 'burung' ko, abesh aunty NANA nak jawab kat mak n pak ko nanti... hahahaaa... ishh kecik2 dah pandai nak tayang2 'burung' yek... :p

"ABIN!!! duduk dendiam laa... payah nya nak pakai kan ko baju!!!!"

haa slalu la mama ko kasi ceramah kan tiap kali nak pakaikan ko baju ye ABIN. iskk... ko ikot pangai sape x moh pakai baju tuh??????


Taadaaa....
SIAP!!

encem x saya?
Ada sesape nak jadi awek ABIN x?
Oooo klu nak jadi awek ABIN, kowang kena isi borang interview ngan ABAH n MAMA abin tau!! hehehehe.....

OK, ABIN nak masuk tido dulu. Gud nite sumer!!

Nota Jemari: mmuuaacchhh pp aunty NANA.. *blushing*

8 comments:

zaza said...

aiyooo...macam koboi pulok ekau nih abin..hehhee... rindu lah aunty nana kat dia.. bile nk balik lagi? yuuuhuuuuu..

AKO said...

aunty zaza,
nanti bln tujuh ABIN balik sini lagi.
meh la aunty zaza pun turun KL jugakk :p

Sis-Lin said...

ret,ko tkg amik gambo eh..ko tgk tang mana? burung tu ke..cbotttttt hahahahaha

AKO said...

Oiiitttt ala burung si ABIN tu kecik cinonet je.. x selera ako... muahahhaahah :p

ArmaniWhite said...

waahhhh...ada gambo censored di sini...hihihi...

AKO said...

hehehe uishh totop mata tu :p

CM said...

kemain pokus lagi kat bahagian burung tu eh! bluwekk!! :P

AKO said...

oitttt TERpokus la kat situ.. ishh TER la bkn sengaja..bluwekkkkk :p