,

ABIN, cepat pakai baju tu!!!

ABIN baru pas mandi...
eeee sejuk... aaccoommmmm!!
tapi sejuk2 pun tetap nak kasi pose jugak kat sini.
sbb aunty NANA cakap kawan2 dia sibuk nak tgk ABIN pakai baju..

hahahahaa......


oppssss ABIN oii ABIN, kasi tutup sket 'burung' ko tu.
Kang ada plak anak2 dara terkenan kat 'burung' ko, abesh aunty NANA nak jawab kat mak n pak ko nanti... hahahaaa... ishh kecik2 dah pandai nak tayang2 'burung' yek... :p

"ABIN!!! duduk dendiam laa... payah nya nak pakai kan ko baju!!!!"

haa slalu la mama ko kasi ceramah kan tiap kali nak pakaikan ko baju ye ABIN. iskk... ko ikot pangai sape x moh pakai baju tuh??????


Taadaaa....
SIAP!!

encem x saya?
Ada sesape nak jadi awek ABIN x?
Oooo klu nak jadi awek ABIN, kowang kena isi borang interview ngan ABAH n MAMA abin tau!! hehehehe.....

OK, ABIN nak masuk tido dulu. Gud nite sumer!!

Nota Jemari: mmuuaacchhh pp aunty NANA.. *blushing*
Share:

8 comments:

  1. aiyooo...macam koboi pulok ekau nih abin..hehhee... rindu lah aunty nana kat dia.. bile nk balik lagi? yuuuhuuuuu..

    ReplyDelete
  2. aunty zaza,
    nanti bln tujuh ABIN balik sini lagi.
    meh la aunty zaza pun turun KL jugakk :p

    ReplyDelete
  3. ret,ko tkg amik gambo eh..ko tgk tang mana? burung tu ke..cbotttttt hahahahaha

    ReplyDelete
  4. Oiiitttt ala burung si ABIN tu kecik cinonet je.. x selera ako... muahahhaahah :p

    ReplyDelete
  5. waahhhh...ada gambo censored di sini...hihihi...

    ReplyDelete
  6. hehehe uishh totop mata tu :p

    ReplyDelete
  7. kemain pokus lagi kat bahagian burung tu eh! bluwekk!! :P

    ReplyDelete
  8. oitttt TERpokus la kat situ.. ishh TER la bkn sengaja..bluwekkkkk :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.