Jemputan kawen

Hari Jumaat lepas, balik je dari opis ako nampak ada surat untuk ako.
Sebabkan nampak lambang 'MAXIS' kat itu sampul, so ako assume itu adalah bil tipon maxis ako. Tapi bila tengok betul2, surat itu agak berlainan sket bentuk isi kandungan nya.


Maka, tergerak la ako membelek dan lantas membuka itu sampul surat.
Oooo bukan bil ghope nyer. Itu adalah kad jemputan kawen dari seorang kawan yg bekerja di maxis.


Sangat unik ok kad jemputan kawen dia. Siap berplastik bagai.
Ako adalah sangat2 tertarek dan teruja.


Akhirnya, kad yang dinanti telah selamat ako terima.
Thanks kak reena!!
Insyallah takde aral, kita sampai k ke majlis awak.

Harus la pasni ako segera kontek kengkawan seBELAJAR dulu mengajak untuk ke majlis itu. Ater ako adalah keSEORANGan. Adalah keMALUan disitu jika ako hanya ke majlis itu seorang diri. Ehemmm... harus segera cari balik kengkawan lama nih..

Ooo siapa ye??
Amie?
Aton?
Zana?
Faiz?
Dla?
Syana?
Ratt?

ekkkk.... eh jap jap, mereka adalah sudah berdua skrg ini. Jadi dengan siapa harus ako pegi??
adusssssssssssssssss!!!

Nota Jemari: tak suker tul g kenduri kawen sowang2....
Share:

2 comments:

  1. abin kan ade. ajaklah abin :P

    ReplyDelete
  2. erkk.... takut MAMA n ABAH dia x ijinkan.. al-maklum, abin x cukup umur lagi... :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.