Followers

Tuesday, June 9, 2009

Tag from MYA

Adeh... macam2 la TAG skrg ni ek.. Peti ais pun leh jadi isu TAG ye... Layan kan aje la tag dari mommy yaya ni. hehehe..

1. amik gambar peti ais


Oooo peti ais itu sudah terlalu lama mengabdikan diri dengan keluarga ako. Ako pun dah tak ingat sejak bila. Yang pasti sudah lebih doploh taun. Opkos itu adalah peti ais kesayangan arwah MAk. Banyak berjasa tu!!

2. apa yang ada kat depan pintu peti ais?
ehehhe mana yg pernah menjenguk peti ais ako musti tahu apa yg ako tempek kat situ, kan?!!


Bahagian atas, ako tempek fridge magnet yg kebanyakkan nya berunsurkan sesuatu tempat. Sama ada ako pernah ke situ atau pun hadiah dari sahabat handai.


Bahagian bawah pulak, ako tempek fridge magnet yg berunsurkan buah2an, sayur2an ataupun bunga2an...

3. brand peti ais
ARISTON...

4. Dah abesh jawab. So kena tag kowang la pulak yek:-

~ farihah
~ kak een
~ sisLIN
~ kasawari

Nota Jemari: SETEL!!

3 comments:

Kasawari said...

jab jab jab.. macam nampak bentuk burung kasawari jer kat fridge ko.. ha ha..

uikss ko tag aku ek retna.. ermmm nanti aku copy gambo kat sini ek.. hu hu..

Sis-Lin said...

eh peti ais pun ada tag jgk..dasyat sehhh..nsb baik x toilet..nnti aku nk bt le tag toilet..hahahaha

AKO said...

kasawari,
mana de arr weii... x koser ako nak tempek burung ko kat situ :p erkk eh silap silap.. opsssss

lin,
muahahha toilet?? ko biar betul lin... eee x moh arr ako buat klu ako kena tag hahha