Followers

Wednesday, August 19, 2009

AKO jumpa DIA

Samat malam, maaf ye arini seharian ako kebizian menguruskan hal2 di opis. Bukan penting mana pun tapi dah diPAKSA, nak tak nak harus juga la membuatnya. Bizi mana pun bila time makan harus la juga penuhkan pewot ku yg 'comei' ini dengan makanan.

Memandangkan dah lama tak melantak di sini, maka kami berdua sebulat sore melantak ke Secret Recipe, Sogo.




Dia makan fish n chip...
Ako makan 'carribean salad...' hape ntah namanya..
Dia minum chocolate iced...
Ako minum ice lemon tea..
Kami sama2 makan kek 'butterscotch' yg lazat giler!!!!
Tengkiu kat seseorang yang rekomen kek itu... nyummyyyy...

Oh ye, tengah melantak ako TERnampak DIA.
Kowang nampak tak tu????

Meh kasi 'close up' sket..
Ha kowang nampak tak DIA tu??
DIA pun dah pasan ako snappy gambar DIA.

Taadaaa....
heheheh tak sangka bole terserempak dengan DIA di situ.
Tengkiu awak sebab rekomen kek yg lazat tadi.
Memang sangat2 lemak berkrim pasti disukai ramai kan.

Nanti poser kita buka sama2 yek....
pssttt selamat menyambut ramadhan

Nota Jemari: windu kawan lama

4 comments:

Sis-Lin said...

waaaa windunye kt sodep....
x sabo nak raya sama2..hehehe

psstt aku sakit piggang ni,td dok gedebuss jatuh lg kt luar..huhuhuhu

AKO said...

lorr ko ni asek jatuh jer..
iskkk..... dah g urut tak tu???

psstt pinggang tu nak pakai lama lagi tu.... hati2 la beb :p

CT Delima said...

A'ah rindu juga kat adik ku sodep...adik ker tu? lebih besar dari diriku hehehehe

AKO said...

kak ct,
heheheh ala adik yg 'comei' :p