Saket gusi??!!

Samat malam,

Adussss berdenyut2 je lam molot ako nih.
Bila poser rasa x sedap je kat bahagian ujung gigi kat dalam belah kiri.
erm.... check punya check adehh ghope nyer gusi ako saket.
huwaaaaaaaaaaaaaa... dalam bolan poser plak dia nak saket gusi.
erkk nak tumbuh gigi bongsu kah??? eh jap jap, gigi bongsu ako bukan dah tumbuh ker??

adehh.... x tahan sungguh!!
Memang dah bengkak gusi kat bahagian dalam tuh.
adussss time2 camni plak dia nak wat hal.

Ako jolok2, ako gesel2, ako raba2, takde plak gigi baru nak tumbuh.
aiyo, asal ek tetiba gusi ako leh saket nih??

Nota Jemari: bila poser, molot kering, tambah saket lagi la...

5 comments:

  1. pstt cmne? dh oke ke?
    eh takkan ko dh tua2 ni tumbuh gigi ek?ermmmm

    ReplyDelete
  2. isskkk... dah tua2 la ni kena ada gigi baru :p

    ReplyDelete
  3. baru tadi aku baca citer kat metro. Gusi dia sakit sampai berulat... eiiiiiii,,,,

    ReplyDelete
  4. ishh weii ako x de la smp jadi camtu... eee ko ni... meremang bulu roma ako weii...geli arr!! :p

    ReplyDelete
  5. eemmm seksa kan klu kena time2 pose ni

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com