Saturday, August 15, 2009

Botol apa plak nih????

Masih berlatar belakangkan lokasi di Cineleisure.
Masa otw nak membeli tiket wayang, tup tup ada owang tegur n bagi botol2 seperti bawah nih. Memula mmg ako malas nak amek. Ye la, memberatkan beg ako je nk bawa bawa botol2 tu ke hulu hilir. Last2 sedar x sedar ada 8 botol lam beg ako.

huh.. berat ok!!
Tapi botol apakah itu ek???

FREE sample pencuci molot dari COLGATE!!
kata nya barang FREE so takkan ko nak tolak kan.. Amek la juga walau ako bkn pun menggunakan bende alah itu.

So pasni terpaksa la meRAJINkan diri mencoci molot dengan itu botol.

Nota Jemari: cuci molot, nak poser dah nih...!

4 comments:

  1. yer aarrr mender free. zass jerla. bak seketul 2 ret, aci???

    ReplyDelete
  2. hahhahaa butul butul mende FREE.. erkk ko nak sebotol ek.. meh sini dtg amek kat umah :p

    ReplyDelete
  3. apa ra ko ni,bagus le bende ni,lg2 nk pose ni,lps sahur kumur,ke lps wuduk kumur,elok utk elak mulut berbau...

    ReplyDelete
  4. ek? hehee... ok la ok la pasni ako pakai la mende tu sumer :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.