Followers

Saturday, August 1, 2009

Ibu 'kool', Ayah 'Hebat'

Aritu kan ako cakap ada buku fair kat opis. So, di saat2 akhir ako tetiba TERbeli juga buku seperti di atasa. Dua hari berulang alik, membelek2 buku itu, akhirnya dengan tak disangka ako membeli jua buku tersebut.

Tajuk sangat2 la 'cool', maka dengan sebab itu lah tergerak nak baca isi kandungan nya. Ala bukan apa, untuk persediaan masa akan datang. Lagi pun, mmg niat nak bagi kat mama ngan apak si ABIN tu. Senang sket ada panduan tuk derang nak didik dan ajar ABIN bila besar nanti.

Bagus tau buku ni. Kowang baca la klu berkesempatan. Tak rugi pun klu tambah ilmu di dada tu sket. "Psstt lin, nanti dah abes baca, ako kasi ko pinjam buat rujukan ye. muahahaha..."

Nota Jemari: macam-macam ilmu skrg ni kan..

2 comments:

*shay* said...

wow buat persiapan awal nampak..

AKO said...

apa salah nya kan... :p