Followers

Wednesday, August 26, 2009

Lunch time, burlpp oppss!!


Lunch time!
Apa lagi, makan daaaa....
oppsssss..... sape x poser tuh? Sape? Sape??
erkk.....

Dah x poser..
Dah x bekfes..
Dah x reti2 nak melantak?!
So dari pewot menahan kesaketan lagi, baek la pewot tu diisi dengan sesuatu yang berpaedah.

psstttt.... jangan marah haaaaaa...... :p

Nota Jemari: bismillahirohmanirohim.. syoh syoh sape soh dok melepak kat sini *bluwek*

6 comments:

akpfapaf said...

ko mmg kan..mmg..sengaja..aku syak sesuatu la..takkan sampai berdua..mesti salah sorang purak2 ni..jom p toilet..aku nak cek..cepatttt

AKO said...

ishh betul laa takkan mau purak2... kang jenuh nk mengganti :p

tp klu ko sanggup nak cek, ako rela je nk tunjuk muahaha

Deqna said...

isy tak poser....

cuba cek tu cili kat gitu tuh..hahaha

AKO said...

mana de cili... kasi cuci bersih2 tadi :p

Sis-Lin said...

eee kesabaran ku tergugat..
sabau je ko,aku klu x pose pun x mkn ko,bersahur lg segala..time ni le nk juruskan bdn..heheheheheheh

psstt dh turun brp kg?muahahaha

AKO said...

ako ni makan ke x makan ker, berat tetap x trun gak.. huwaaaaaaaaaaaa.....