Wednesday, August 26, 2009

Lunch time, burlpp oppss!!


Lunch time!
Apa lagi, makan daaaa....
oppsssss..... sape x poser tuh? Sape? Sape??
erkk.....

Dah x poser..
Dah x bekfes..
Dah x reti2 nak melantak?!
So dari pewot menahan kesaketan lagi, baek la pewot tu diisi dengan sesuatu yang berpaedah.

psstttt.... jangan marah haaaaaa...... :p

Nota Jemari: bismillahirohmanirohim.. syoh syoh sape soh dok melepak kat sini *bluwek*

6 comments:

  1. ko mmg kan..mmg..sengaja..aku syak sesuatu la..takkan sampai berdua..mesti salah sorang purak2 ni..jom p toilet..aku nak cek..cepatttt

    ReplyDelete
  2. ishh betul laa takkan mau purak2... kang jenuh nk mengganti :p

    tp klu ko sanggup nak cek, ako rela je nk tunjuk muahaha

    ReplyDelete
  3. isy tak poser....

    cuba cek tu cili kat gitu tuh..hahaha

    ReplyDelete
  4. mana de cili... kasi cuci bersih2 tadi :p

    ReplyDelete
  5. eee kesabaran ku tergugat..
    sabau je ko,aku klu x pose pun x mkn ko,bersahur lg segala..time ni le nk juruskan bdn..heheheheheheh

    psstt dh turun brp kg?muahahaha

    ReplyDelete
  6. ako ni makan ke x makan ker, berat tetap x trun gak.. huwaaaaaaaaaaaa.....

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.