,

Nasi ayam 'nenek majenah'

Isnin, ako bercoti. eheh... bukan bukan maksud ako kami sepatutnya mengkuarantinkan diri sampai ari Selasa. Rabu baru leh masuk opis. psstt kuarantin la sangat kan. :p

Dapat jemputan menLUNCHkan diri ke umah kak maznah. Uishh... rezeki jangan ditolak. Alhamdulilah. Sebelum itu harus menyinggah ke umah kak een. Menjemput dia dan anak2 menJOINkan diri. Best! Best! Best!

Ooo kami sampai jam 1 petang. Tapi tuan umah belum meREADYkan pape yg patut. Maka kami pandai2 membawa diri di umah beliau. Ako bersama si kecil ala2 'nenek majenah' ghopenya itu. Maira nama diberikan. Sangat comei, putih gebu dan berseri.

Meh kita close up sket muka si kecik.
Geram... bila nak ada baby mcm maira ni ek?!!

Taadaaa.. hidangan sudah tersedia.
Pewot juga sudah minta diisi.
Jangan tunggu lagi.. ngap masuk molot..
bismillahhirohmanirohim...

Tengkiu kak...
Lenkali jemput lagi...
*nenek majenah tgh melayan cucu*

Nota Jemari: murah rezeki mereka
Share:

2 comments:

  1. Sangat comey baby itu... gebu putih... nasib ayam tu pun sodap.. hehe

    ReplyDelete
  2. ya betul... cantek molek gebu dan sedap hehee :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.