Followers

Tuesday, August 18, 2009

Promosi Kasut CROCS 17-19 Ogos 2009

Ini adalah promosi di koperasi opis ako..
Ekceli ako tak tau pun pasal promosi ni.
Dan kebetulan mmg ako mau ke KOOP ada urusan sket, alih2 tgk dah mcm gudang kasut plak. Macam2 jenis 'buaya' terdampar kat situ. Cantek2... Rege pun walau dikatakan PROMOSI, tapi masih tatap mahal buat ako yg sedar keMAMPUan diri sendiri... uhukk.....

Jom layan mereka mencari 'buaya2' darat di sekitar opis ako... muahaha...






Ako cukup berkenan kat kasut merah kat sebelah kanan itu.
Rege dalam RM100. Tapi klu ko beli 5 barang, akan dapat diskaun 20%.
Ye ye masih mahal... huhu...
Sekadar melihat di tepi sahaja..

Nota Jemari: suka sesuatu yang menarek di mata

4 comments:

echah_syed said...

wow banyaknyer crocs..mama pun blom mampu gak huhu.. :(

AKO said...

tu la mama...
kita hanya mampu melihat2 saja ;-)

Sis-Lin said...

pstt color pepel ada x?..aku tgh survey2 kasut raya ni..huhuhu

AKO said...

Lin,
ehhehe ko biar betul nk pakai kasut buaya time2 raya ni beb :p