RED eye

Mata MERAH?
Dari semalam...
Puncanya klu x silap habuk masuk mata.
ako garuk...
Sudahnya sampai arini masih merah lagi.

ermm nape ek?
Saket mata kah?

Klu esok masih merah, terpaksa la g klinik.

Nota Jemari: best klu dapat MC nih hehe
Share:

6 comments:

  1. ape kater rendam jer mato tu dlm air.. kasik segor sikit.. mata pun stress gak tuh.. heheh... maklom la tuan dier pose... :D

    ReplyDelete
  2. pssttt tuan dier x poser arr :p

    ReplyDelete
  3. tu sakit mana nak cuti kot hehehe.cuba lah letak cabai ret..sure makin merah..mesti dapat MC 3 hari hahahaha larikkkkk

    ReplyDelete
  4. sekejap jer tu..
    pkl 4.30 jap lg elok laa..
    *chemburu buta.. takot ko dpt mc isok.. isok kan jemahat peh tu senin pablik holidey, mana aci.. lama tu coti!!*

    ReplyDelete
  5. eemmmm masa kena habuk tu.. tak letak eye mo ke.. atau basuh mata tu..
    takpe la dpt mc kan nnti dpt coti lama skit

    ReplyDelete
  6. Kak CT, Kak Wos, Rina,

    erkkk jgn riso.. kita x g klinik pun... MATA da ok.. ehhee so harapan mau MC punah sepunah2nya...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.