Saket gusi??!!

Samat malam,

Adussss berdenyut2 je lam molot ako nih.
Bila poser rasa x sedap je kat bahagian ujung gigi kat dalam belah kiri.
erm.... check punya check adehh ghope nyer gusi ako saket.
huwaaaaaaaaaaaaaa... dalam bolan poser plak dia nak saket gusi.
erkk nak tumbuh gigi bongsu kah??? eh jap jap, gigi bongsu ako bukan dah tumbuh ker??

adehh.... x tahan sungguh!!
Memang dah bengkak gusi kat bahagian dalam tuh.
adussss time2 camni plak dia nak wat hal.

Ako jolok2, ako gesel2, ako raba2, takde plak gigi baru nak tumbuh.
aiyo, asal ek tetiba gusi ako leh saket nih??

Nota Jemari: bila poser, molot kering, tambah saket lagi la...
Share:

5 comments:

  1. pstt cmne? dh oke ke?
    eh takkan ko dh tua2 ni tumbuh gigi ek?ermmmm

    ReplyDelete
  2. isskkk... dah tua2 la ni kena ada gigi baru :p

    ReplyDelete
  3. baru tadi aku baca citer kat metro. Gusi dia sakit sampai berulat... eiiiiiii,,,,

    ReplyDelete
  4. ishh weii ako x de la smp jadi camtu... eee ko ni... meremang bulu roma ako weii...geli arr!! :p

    ReplyDelete
  5. eemmm seksa kan klu kena time2 pose ni

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.