Followers

Monday, August 17, 2009

Sian nya kat AKO!!!

Salam sumer,

ermm malas mau citer panjang2...
Ada sesape mau sedekah jam tak kat ako?
Kowang tengok la tuh, tak pasal2 ako kena letak getah supaya tak tercabot jam itu. Pebret jam yg slalu ako pakai. Nak pakai yg lain, ermmmm abesh sumer bateri sudah mampos!!

Sebab terlalu sayang.... suka....kat jam itu, getah pun getah la!! Ako peduli hape owang nak ngata.. ada kowang kisah ker?

Nota Jemari: jam murah pun ok gak kan ;-)

4 comments:

Jocko said...

Beb, aku ader tali lebih. Ko nak ker?

AKO said...

agak2 tali apa tu ek???

*sambel ketuk meja*

CT Delima said...

hahaha...sori terketawa jap hehehe. alah ret oiii...sian nya k.ct tgk tali jam tu.CM nya jam ada lebih nak ker huhuhu

AKO said...

kak ct,
klu CM punya jam konpom besar gedabak.. x mohhh arr :p bluwekk....

pstt bkn sllau leh owang tertawa kan ;)