Sian nya kat AKO!!!

Salam sumer,

ermm malas mau citer panjang2...
Ada sesape mau sedekah jam tak kat ako?
Kowang tengok la tuh, tak pasal2 ako kena letak getah supaya tak tercabot jam itu. Pebret jam yg slalu ako pakai. Nak pakai yg lain, ermmmm abesh sumer bateri sudah mampos!!

Sebab terlalu sayang.... suka....kat jam itu, getah pun getah la!! Ako peduli hape owang nak ngata.. ada kowang kisah ker?

Nota Jemari: jam murah pun ok gak kan ;-)
Share:

4 comments:

  1. Beb, aku ader tali lebih. Ko nak ker?

    ReplyDelete
  2. agak2 tali apa tu ek???

    *sambel ketuk meja*

    ReplyDelete
  3. hahaha...sori terketawa jap hehehe. alah ret oiii...sian nya k.ct tgk tali jam tu.CM nya jam ada lebih nak ker huhuhu

    ReplyDelete
  4. kak ct,
    klu CM punya jam konpom besar gedabak.. x mohhh arr :p bluwekk....

    pstt bkn sllau leh owang tertawa kan ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.