Soping raya untuk ABIN

Salam untuk kengkawan aunty nana,

Semalam lunch aunty nana ke jln TAR tuk soping baju dan songkok raya untuk ABIN. Hoyeee taun ni ABIN akan beraya dengan baju raya baru!! Musti ABIN nampak encem kan?! hehehe hep ABIN x leh tunjuk baju raya dulu nnt tak surprise laa...

Songkok tu kawan aunty nana yang bagi. Time kasih aunty een. Nanti bole bagi ABIN lagi kan... heehhehe.....Amacam, comei tak ABIN pakai songkok??? Agak2 ABIN leh dapat awek tak?

Amboi2.... kecik2 dah pandai eh..
Tunggu dah besar baru cari awek la ABIN oii...

OK ok Selamat berposer sumer. Hari ni ABIN nak balik Johor dah.
Kita jumpa hari raya nnati ye...
Taaa daaaa.. babai sumer!!

Nota Jemari: musti windu budak nakal ni nanti
Share:

3 comments:

  1. abin..nnti dtg uma aunty lin yek..nk duit raya kan? heheheheh

    ReplyDelete
  2. amboi....soping sakan nye cik nana bawa Abin....

    ensem pulak Daliya tengok... ;-)

    ReplyDelete
  3. Aunty Lin,
    Klu nak bg duit raya, bg je kat aunty nana :p

    eda,
    hahaha nnt kita jumpa ari raya ye daliya.. Ms tu ABIN pakai bj melayu, daliya pakai baju kurung tau ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.