TAHNIAH!!

Yeehaaaaaa!!
Tibi ako dah HIDUP kembali!!
Sangat seronok, pasni bole la bersengkang mata depan tibi.

Ye ye hidup ku kembali ceria..
Jom tengok ASTRO Ceria...
muahahaa...

Yabedabedooo............!!
Terkejut gak ako, coz ako baru je bayar payment tuk 2 bulan.
sebab ada 1 bulan lagi ako lum bayar.. *erkk mampos la kowang kutuk ako hutang smp 3 bln*
Alih2 pagi ni ako terai la menON tibi mcm biasa. Nah, hasilnya taddaaaaaa...

Wahai owang2 kampung,
AKO DAH BOLEH TENGOK ASTRO!!!

Nota Jemari: ntahpape je kan...
Share:

8 comments:

  1. salam kak

    hahhaa...camne lah blh tertunggak2 bil tu??

    kt umah nie atro ceria yan lock..haha..sbb bila dh buka mesti sehari dan berhari2 duk ngadap astro ceria tu..huhuhu...

    ReplyDelete
  2. ops...bkn yan yg ngadap stro ceria tu tp anak2..hehe..

    ReplyDelete
  3. Yanmie,
    hehhehe nak wat camne, kewangan x mengizinkan tuk membayar bil2 .. ehhehe ;-)

    ReplyDelete
  4. Tinie & Mya,
    tochee tengkiu.. ceria dah muka ako skrg hehehe :-D

    ReplyDelete
  5. ntah apa2 aje la..hahahahahaha
    kira mayat hidup ni ret...hrtu takziah,pastu tahniah..woooo takut aku...

    ReplyDelete
  6. pssttt bkn slalu ko nampak mayat idup :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.