Followers

Sunday, August 23, 2009

Yok, soping dengan ABIN

Samat petang kengkawan...
ermm.. ako malas mau citer kisah sahur dan berbuka ari pertama. Sangat sadis!! Arini ari kedua berposer. Sangat bersemangat. Cuma kali ni ako plan mau kurangkan makan nasi! Sahur dan berbuka kena makan selain NASI! Yeah yeah moga berjaya!!

Oh ye, ABIN dah ada kat sini. Tengah malam tadi dia sampai. Ni pagi tadi mama ABIN ajak pegi soping. So aunty nana kena temankan ABIN menyoping la ni ek?!! *kowang tgk muka berlagak dia tu muahhaha*

Mama ABIN ajak soping kat Jusco Setiawangsa.

Ok, ABIN dah ready nak soping ni!!
Panas plak, nasib baek ABIN pakai topi. hehehe




Penat betul tengok mama ABIN menyoping.
Kowang tengok je la muka budak nakal tu yg tengah keBORINGan.
Aksi ABIN melayan BUHSAN...
aksi kangkang dia x yah dipertikaikan lagi la kan...
Ako rasa tu dah jadi trademark dia kot.. muahaha.... *mampos ako kena keji ngan MAK ngan APAK abin*

Hari kedua berposer...
Arini ako berbuka bersama adik-beradik yang lain..
Alhamdulilah..

p/s: masa on da way nak ke Jusco, dalam kete, alih2 ako TERamek chewing gum stroberi terus masuk lam molot. erkk... seb baek sedar awal yang ako POSER daaa... Klu idak, selamat le mengunyah stroberi.. nyumm....

Nota Jemari: haus nya ... huhu

5 comments:

Sis-Lin said...

nsb tanpa di sengajakan,klu tanpa di sedari td..selamat le pose ko..hahahahah

AKO said...

hehehe.. tu la kan... x pasal2 je terbatal...

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. sib baik teringat pose kan.. klu tak.. mau batal pose tu..

Masy said...

sabau sabau hehehe

AKO said...

sabau sabau sumer hehhhee