Followers

Tuesday, October 6, 2009

Aksi menjeleskan COUSIN ako nan SOWANG..

hahahaha tajuk kan main lagi kan... Ye ye memang tujuan entry raya kali ni saja mau kasi jeles kat cousin ako yang jauh itu. Kata beraya kat umah mak apak dia tapi dia nya idok le berada di umah. Hatta senang citer tiada dalam liputan kawasan. haahhaa Psstt Joyah, jangan marahhh haa!!

Dah dah ako maleh nak citer pepanjang, so Joyah, ko layan ajer arr aksi makan2 derang tu ek.. ngeh ngeh ngeh...



Dah lama x gi umah pak long ako nan satu ini. Ater baru pasan, ada buah mangga or pelam yang tengah giat berbuah.. Wah wah..... bole buat kenduri pelam la lepas ni kan.

Pesanan untuk adek-beradek cousin ako itu, psstt jgn riso, pasni ako serang umah kowang plak.. Tunggu!!!!

Nota Jemari: raya selagi terdaya

4 comments:

CT Delima said...

Ohhhhh... nak serang umah orang jer ehhh... x per amik jer pelam2 yang bergayut sakan tu, pas tu buat ler kerabu mangga, sambal belacan mangga ker, makan ngan nasi putih dan ikan kering okey, dah x reti2 nak bukak pintu kat Tmn Pelangi tu wkakakaka

AKO said...

psst kak,
saya klu yg masam saya x makan, klu yg manis laju je saya melantak ehhee....

psstt pintu kat tmn pelangi tu klu diketuk owang buka la :p

Masy said...

tu diaaaa sakan beraya heheheh

AKO said...

masy,
sakan x sakan laaa hehe