Followers

Friday, October 9, 2009

Bila ABIN jadi MODEL...

Ako suker tengok dia.
Dia pantang nampak kamera.
Namun amat payah tengok dia senyum depan kamera.
Senyuman akan terpamer bila flash kamera selamat terpancar depan muka dia...
Alahaaiii.......

Tapi ako tatap suka tengok dia..
Sebab dia akan pamer kan pelbagai riak muka bila depan kamera..
So meh kita layan aksi2 dia bila disuruh jadi MODEL... *erkk bole gitu?*



Ako suker bila pakai baju kaler MERAH.
Nampak keMACHOan nya... hhaha...
Dan klu sesuatu itu bewarna MERAH, harus la pemberian dari aunty dier yang sowang ini.


Ako suker gambar ini. Sekali pandang nampak mcm dalam studio.
Dua tiga kali pandang, mmg nampak keTIPUan studio nya tu.
muahahaa... takpe takpe, nnt bila awak dah besar, saya bawa awak betul2 masuk studio gambar ye. Ha masa tu baru la awak leh posing sakan sama2 dengan saya... *yeehaaa.. i like!*


Kowang tengok, ekpresi muka dia sepesen je kan....
Nak korek tinger dier mmg susah. *erkk motip ako tempek gambar tu ek?*
Ooo sebab gambar tu je dia ada gerak2 sket. Kira aksi berlainan laa kan.
Muka tetap kontrol encem.. iskk... awak oo awak..


Dalam banyak2 aksi berposing, ermm ako paling tertarek ngan aksi TIDO budak itu. Alahaii.. ghope ghaya sape tido la tu kan.. Cam anak katak lagak nya.. adehh.. psstt jgn marah eh mama abin... :p

Dan satu lagi, gaya dia dodok.
Aiyooo mengangkang je kojer nyaa...
Iskkk...... iskk.. anak sape ni weii?!!!!

Abin oo Abin,
kot iye mau kasi satu POSE, erkk kasi totop la sket kaki tu ye,
Kang anak dara tengok, terus x sudi nak buat boipren... *tetiba....*
Walau apa gaya sekali pun ko kasi tunjuk, ako tatap suka sama ini budak...

Nota Jemari: psstt aksi ABIN tido sama aunty nana, kita x leh tunjuk kan.. miahaha

No comments: