Bila ABIN jadi MODEL...

Ako suker tengok dia.
Dia pantang nampak kamera.
Namun amat payah tengok dia senyum depan kamera.
Senyuman akan terpamer bila flash kamera selamat terpancar depan muka dia...
Alahaaiii.......

Tapi ako tatap suka tengok dia..
Sebab dia akan pamer kan pelbagai riak muka bila depan kamera..
So meh kita layan aksi2 dia bila disuruh jadi MODEL... *erkk bole gitu?*



Ako suker bila pakai baju kaler MERAH.
Nampak keMACHOan nya... hhaha...
Dan klu sesuatu itu bewarna MERAH, harus la pemberian dari aunty dier yang sowang ini.


Ako suker gambar ini. Sekali pandang nampak mcm dalam studio.
Dua tiga kali pandang, mmg nampak keTIPUan studio nya tu.
muahahaa... takpe takpe, nnt bila awak dah besar, saya bawa awak betul2 masuk studio gambar ye. Ha masa tu baru la awak leh posing sakan sama2 dengan saya... *yeehaaa.. i like!*


Kowang tengok, ekpresi muka dia sepesen je kan....
Nak korek tinger dier mmg susah. *erkk motip ako tempek gambar tu ek?*
Ooo sebab gambar tu je dia ada gerak2 sket. Kira aksi berlainan laa kan.
Muka tetap kontrol encem.. iskk... awak oo awak..


Dalam banyak2 aksi berposing, ermm ako paling tertarek ngan aksi TIDO budak itu. Alahaii.. ghope ghaya sape tido la tu kan.. Cam anak katak lagak nya.. adehh.. psstt jgn marah eh mama abin... :p

Dan satu lagi, gaya dia dodok.
Aiyooo mengangkang je kojer nyaa...
Iskkk...... iskk.. anak sape ni weii?!!!!

Abin oo Abin,
kot iye mau kasi satu POSE, erkk kasi totop la sket kaki tu ye,
Kang anak dara tengok, terus x sudi nak buat boipren... *tetiba....*
Walau apa gaya sekali pun ko kasi tunjuk, ako tatap suka sama ini budak...

Nota Jemari: psstt aksi ABIN tido sama aunty nana, kita x leh tunjuk kan.. miahaha
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.