Coti wiken aritu

Ini kisahnya berlaku pada hari Sabtu hingga la Selasa yang baru saja lepas. Kisah sabtu itu ako keseorangan. Si ABIN sekeluarga awal2 lagi sudah pulang ke Johor. Mood mau beraya adalah mengurang sekarang ini. Maka, sebab tak tau nak wat hape, tau nak ke mana, ako melepak aje la di depan tibi.

Buka cenel satu, buka cenel 2, buka cenel tiga hingga la cenel yg ke bape ntah, adehh masih tiada citer2 yg boleh menarek minat ketiak ako untuk mengeli. Kebetulan ternampak cd kat bawah nih. Oooo sudah lama membeli tapi masih belum berkesempatan mau menonton. Tak buang masa terus ako melepak depan tibi layan ini drama korea bertajuk 'ON AIR'.


Tak yah kowang gatal2 nak soh ako citer balik drama korea ni. Tak koser ahkak, OK!! Klu kowang nak tahu, gi tengok sendiri la ye.


Namun begitu, ako tatap mau citer yang ako minat bebenor dekat ini pompuan dan lelaki. Oooo...... ako suker! ako suker! Kowang agak kat mana ako leh cari ini jantan seghope dalam ini citer? heheh... ada kah??


WOW suka tgk scene nih.
ermm..... i wish.....!!
Oooo so lomantik.... *bangan

Nota Jemari: suker bangan tgk citer2 C.I.N.T.A
Share:

3 comments:

  1. korea memang best kalu buat citer cinta3 nie huhu..

    ReplyDelete
  2. BD lebih suka tengok cerita Korea Utara...

    ReplyDelete
  3. azuan,
    yeezzzaa mmg superb la citer2 CINTA derang ;-)

    BD,
    erkk citer apa tu? perang ek?

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.