Followers

Wednesday, November 18, 2009

Hepi Besday, Shai!!

Sabtu, 14 November 2009. Kisahnya pagi itu ako ada latihan teater sampai ke petang tapi sbb kan keMALASan, maka ako datang belah pagi saje. Dan alang2 ada tetamu dari jauh mau turun, maka ako sukarela pi jemput derang kat Pudu. Ekceli kami dapat jemputan besday party kat umah shai di UK Perdana. Disebabkan tersalah jalan dari Pudu ke UK, maka kami telah terlewat sampai di tempat kejadian.


Lor sampai2 je, mcm sunyi sepi jer... Patut laaa ingatkan kami owang terakhir yang sampai ghope nyer owang pertama yg selamat tiba di tempat kejadian. So apa lagi, kasi makan dulu laa. Al-maklum sian owang jauh tu kelaparan sudah.


Macam-macam ada.. perghhhhhh!! Ni yang rambang mata mau menyantap nih.

Kek ditaja oleh rakan sekerja besday boy.
Hepi besday SHAI, moga dimurahkan rezeki dan dipercepatkan jodoh.

AMINNNNn!!!

Di beranda jua tempat kami melepak. Ater dalam umah sudah penuh dengan kengkawan kerja si shai tu.

"pssttt kak ct, cuba tengok si Danial tu, cam nak telan owang pun ada dah tu ekekeke ;p"



Klu dah nama "Suri Di Rumah", tak sah klu x masuk kat dapur kan. hehehehe.... Rajin sungguh derang nih. erkk bini sape la tu kan...

"Ye ye Cik Temah dan Cik Tipah... kasi goreng kopok tu elok2 sket ye :-D"

Entry disudahi dengan satu soklan,
"Agak2 kowang kaki dan stokin sape kah itu??"
muahahahahaa.....

Nota Jemari: auwwww..... :p Gambar lain klik sini.

5 comments:

Nik Mohd Afiq said...

hahah...lawak gk stokin mcm tu..mane dpt ye?hahah..

AKO said...

hehhee tu kena tanya empuya diri la yek :p

CT Delima said...

wkahkahkahkah...teringat lin ketawa sampai berair2 biji mata dia hahahaha.


stokin tu import dr jauh lah huhuhu

Sis-Lin said...

eeeee geli gelemen aku ....wakakakakakah..

kaki laki sapa la tu....

Ann-Wardrobe said...

miahaha.. tu la. kaki sapa la yerp. ehem ehem. kang kak ct mjeling ;) kekeke. nakal ahh :P kalerful!!!