,

Hepi Besday, Shai!!

Sabtu, 14 November 2009. Kisahnya pagi itu ako ada latihan teater sampai ke petang tapi sbb kan keMALASan, maka ako datang belah pagi saje. Dan alang2 ada tetamu dari jauh mau turun, maka ako sukarela pi jemput derang kat Pudu. Ekceli kami dapat jemputan besday party kat umah shai di UK Perdana. Disebabkan tersalah jalan dari Pudu ke UK, maka kami telah terlewat sampai di tempat kejadian.


Lor sampai2 je, mcm sunyi sepi jer... Patut laaa ingatkan kami owang terakhir yang sampai ghope nyer owang pertama yg selamat tiba di tempat kejadian. So apa lagi, kasi makan dulu laa. Al-maklum sian owang jauh tu kelaparan sudah.


Macam-macam ada.. perghhhhhh!! Ni yang rambang mata mau menyantap nih.

Kek ditaja oleh rakan sekerja besday boy.
Hepi besday SHAI, moga dimurahkan rezeki dan dipercepatkan jodoh.

AMINNNNn!!!

Di beranda jua tempat kami melepak. Ater dalam umah sudah penuh dengan kengkawan kerja si shai tu.

"pssttt kak ct, cuba tengok si Danial tu, cam nak telan owang pun ada dah tu ekekeke ;p"



Klu dah nama "Suri Di Rumah", tak sah klu x masuk kat dapur kan. hehehehe.... Rajin sungguh derang nih. erkk bini sape la tu kan...

"Ye ye Cik Temah dan Cik Tipah... kasi goreng kopok tu elok2 sket ye :-D"

Entry disudahi dengan satu soklan,
"Agak2 kowang kaki dan stokin sape kah itu??"
muahahahahaa.....

Nota Jemari: auwwww..... :p Gambar lain klik sini.
Share:

5 comments:

  1. hahah...lawak gk stokin mcm tu..mane dpt ye?hahah..

    ReplyDelete
  2. hehhee tu kena tanya empuya diri la yek :p

    ReplyDelete
  3. wkahkahkahkah...teringat lin ketawa sampai berair2 biji mata dia hahahaha.


    stokin tu import dr jauh lah huhuhu

    ReplyDelete
  4. eeeee geli gelemen aku ....wakakakakakah..

    kaki laki sapa la tu....

    ReplyDelete
  5. miahaha.. tu la. kaki sapa la yerp. ehem ehem. kang kak ct mjeling ;) kekeke. nakal ahh :P kalerful!!!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.