Followers

Thursday, February 11, 2010

adOOOiiii saket nyaaa!!!

Tido x lena....
asek terjaga2....
Saket yang amat!!
Klu la boleh ditukar ganti dengan yang baru, alangkah sonoknya,

Pagi..
Langsung x boleh gerak..
Apatah lagi nak bangun dari katil
Adddooiii saket menjadi-jadi.
Tapi masih usaha untuk bangun, berjaya!

Cuba masuk ke bilik air utk mandi tapi dek kerna rasa saket yang terlampau, batalkan niat. Cuba berdiri dengan tegak tapi apsal plak ako rasa jalan mcm senget semcm nih??? erkk gurlppp!! Tak leh jadi, gerak ke bilik depan, cuba baring tuk kurangkan saket. Alhamdulilah berjaya tapi nak bangun balik plak ada masalah. huwaaaaaaaaaaaaaaa what happen nih??????!!

Rasa nak nangis..
Takpe takpe, ako kan kuat!!
Baring kejap. Biarkan saket itu betul2 hilang.
Sudahnya ako terlambat ke opis pagi nih.

Lately ni slalu ajer saket itu datang.
Aiyakk adakah itu salah satu tanda2 pe'matang'an???
*sigh*

Bila pinggang saket, bahu saket, badan pun rasa letih semcm jer. Ada petua tak nak hilangkan rasa saket ni sumer?

Nota Jemari: nak cari 'tukang urut' laa

2 comments:

CT Delima said...

sakit apa ni...selalu sangat kena jer. pi lah tanya mak cik2 area ret tu kot2 ada yang tahu orang pandai urut ni. selalu nya orang indonesia pandai urut ret.

cuba tanya k.ina kl dia mesti tahu coz dia kan orang lama kat situ :)

AKO said...

ntah la kak,
siyes tu la lately ni slalu je saket.. aritu g klinik doc cakap urat bengkak.. adehh ni takkan la bengkak lagi.. :(( huwaaaaaa