Followers

Monday, February 8, 2010

Danga Bay @ Rumah Limas

Dah abesh melantak teacher Huda mau pulang sbb ada urusan bersama anak muridnya. Ako dan sri masih di situ dan kami berposing2 la kat area Rumah Limas. Nama pun tengahari kan, maka panas matahari jangan citer la. Tapi memasing tatap menten kontrol lagi muahahha.

"psstt sri, ako suker tengok gambar ni.."

Ako posing... Sri posing... Dah kami berdua saja kan, ako amek gambar ko, ko amek gambar ako je la konsepnya.


Jap jap klu dah kami berdua aje, erkk sape plak yang tolong amekkan gambar ni ek? ehhehehee... jeng jeng...


Sri posing ayu gitu.. erkkk.. weii ako cilok gambar ko kasi tempek sini. Mana tahu kot2 ada yang berkenan.. laaaariikkkkkkk!!!!


tapi paling x tahan tu, ko suker gambar kat pokok eh? hehehhe jiwang tul ko ni ek.. minah bunga ker :p

Nota Jemari: ramai-ramai tentu lagi meriah bergambar ;-)

No comments: