Danga Bay @ Rumah Limas

Dah abesh melantak teacher Huda mau pulang sbb ada urusan bersama anak muridnya. Ako dan sri masih di situ dan kami berposing2 la kat area Rumah Limas. Nama pun tengahari kan, maka panas matahari jangan citer la. Tapi memasing tatap menten kontrol lagi muahahha.

"psstt sri, ako suker tengok gambar ni.."

Ako posing... Sri posing... Dah kami berdua saja kan, ako amek gambar ko, ko amek gambar ako je la konsepnya.


Jap jap klu dah kami berdua aje, erkk sape plak yang tolong amekkan gambar ni ek? ehhehehee... jeng jeng...


Sri posing ayu gitu.. erkkk.. weii ako cilok gambar ko kasi tempek sini. Mana tahu kot2 ada yang berkenan.. laaaariikkkkkkk!!!!


tapi paling x tahan tu, ko suker gambar kat pokok eh? hehehhe jiwang tul ko ni ek.. minah bunga ker :p

Nota Jemari: ramai-ramai tentu lagi meriah bergambar ;-)
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.