Followers

Monday, February 8, 2010

Jom K-box!!

Macam dah jadi acara wajib plak setiap kali bertemu. Musti mau melepak ke K-box. Nak kata sore tu sedap, tak jugak, nak kata sore sedap, erkk bole la kasi layannn tuk buang stresss.. hahahhaha


Oittt ni sape punya idea bawa makanan luar masuk dalam haaa??? tak agak2 tau, KFC lagi tuh!!! muahahhaa... harus la budak karaoke tu marah :-D

"psstt beep beep, malam tu ako x 'gersang' so ako malas mau layan gersang.. hahahaha tapi puas hati la kowang nyanyikan gersang buat ako malam tu. Memang laaayaaannn *wink*

Amboi mak ngan anak ni. Ehemmmm... ako ingat ko nak pelok en sabar malam tu muahahaha laaariiii ;p

'lady gaga'

Si suami sibuk melalak, sian si isteri mengantuk yang amat. Ako snap je terus segar bugar si isteri. hehehe :p

ps: pssttt awak, thanks ek , senang dapat berborak berdua dengan awak!

Nota Jemari: melalak melalak.. iskk

No comments: