Reunion

Dah lama x melepak dengan derang. Setelah sekian lama, setelah bertahun2 maka hari semalam adalah bersejarah buat kami sumer. Kerna akhirnya dapat juga bersatu kembali. Kisahnya bukan terpisah jauh mana pun memasing. Tapi dek kerna rutin kerja yang berbeza-beza, maka memasing memang tiada waktu untuk bergather2, berlepak dan bergurau senda seperti dulu.

Setelah sebulat sore maka sepakat la melepak waktu lunch di Lanai.

Before tu nak minta maaf kat kowang sebab ako baru pasan gambar2 lain sudah TERDELETE dalam henpon ako!! Aiyaaakkk ya ampun ingat kan sudah download sume sekali. Yang berjaya di tempek hanya la gambar seperti di bawah.


Pastu ako nak minta maaf kat Shida n Ija sebab kami sumer melepak bergather2 tanpa kowang berdua. Nak buat mcm mana, sorang tengah pregnant dan tak larat mau menapak dari Maju Junction ke HQ. Dan sowang lagi bercoti belajar. Takpe lepas kowang abes kontrak/belajar, kita gather2 balik k.

Walau x semeriah dulu, tapi ako rasa itu sudah cukup memadai buat kita sumer untuk mengenang kembali saat2 manis bersama. 

Kak Een & Wan, kowang ingat lagi kenangan kita berlima ke Cameron bersama si kancil shida? Sonok kan! Klu la saat itu boleh diteruskan lagi.. ermmmm

Yan, saya rindu la kat 'sushi' awak. Marbelessss!!!

Farihah, ermmm alamaakk ko sebelah ako jer, Ari2 rindu tu terubat hhehee...

Yan, Wan, rindu gak saat2 kegemilangan kita berkongsi citer Jepun dan Korea. 

Andai masa boleh diputar kembali....

Nota Jemari: ako tatap sayangg kowang!!
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.