Buai laju-laju sampai ujung bilik


Nampak tak katil buai tu? Ala yang tengah-tengah empat segi tuh? Ye ye yang ada katil cadar kaler pepel? Haaa.... tingin nak katil buai mcm tu. Agak2 ada tak owang nak belikan untuk ako ek?

Buai laju-laju
sampai ujung bilik,
Apa dalam bilik,
sepasang uda dara...

Wkaakkakakak .... hentam saja la.. Amboii suker nyer kowang!!

Nota Jemari: eheh bukan katil goyang2 bahaya ker??!! gurlpp....
Share:

10 comments:

  1. got people sleeping on it? haha.. =)

    ReplyDelete
  2. bestnye katil tu.. berape rega dia gaknye tu.. =)

    ReplyDelete
  3. caner tu? katil bergoyang???

    ReplyDelete
  4. Ken,
    Im not sure, probably someone had try sleeping on the bed hehhe

    Mr kamikaze,
    ye ye syiokkkk dibuai2 terus terlelap

    aini,
    ehhehe musti mahal kan sbb kayu tu..

    ch@,
    aikkk x kan x biasa goyang2 nih :p

    ReplyDelete
  5. bue laju2 sampai pokok rhu,,apa dlm baju jeng jeng heheh

    ReplyDelete
  6. eh..bahaya tu ret nanti dah terlebey buai sorang tercampak ke kanan dan sorang lagi ke kiri... :P

    tapi utk pengantin baru mmg sesuai..hiks :)

    ReplyDelete
  7. lemon,
    erkkkk gurlpp

    ma,
    erkk x leh ek men buai2 dalam bilik :p

    ReplyDelete
  8. Ret..sejak2 ni koo lain macam jeee...hmmm..nak kena gosiip nihh....

    ReplyDelete
  9. wakaka ada2 je ko ni mat :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.