Followers

Tuesday, March 23, 2010

Buai laju-laju sampai ujung bilik


Nampak tak katil buai tu? Ala yang tengah-tengah empat segi tuh? Ye ye yang ada katil cadar kaler pepel? Haaa.... tingin nak katil buai mcm tu. Agak2 ada tak owang nak belikan untuk ako ek?

Buai laju-laju
sampai ujung bilik,
Apa dalam bilik,
sepasang uda dara...

Wkaakkakakak .... hentam saja la.. Amboii suker nyer kowang!!

Nota Jemari: eheh bukan katil goyang2 bahaya ker??!! gurlpp....

10 comments:

kenwooi said...

got people sleeping on it? haha.. =)

Mr Kamikaze said...

Best nya katil mcm tue...

Aini said...

bestnye katil tu.. berape rega dia gaknye tu.. =)

ch@ said...

caner tu? katil bergoyang???

AKO said...

Ken,
Im not sure, probably someone had try sleeping on the bed hehhe

Mr kamikaze,
ye ye syiokkkk dibuai2 terus terlelap

aini,
ehhehe musti mahal kan sbb kayu tu..

ch@,
aikkk x kan x biasa goyang2 nih :p

lemontree said...

bue laju2 sampai pokok rhu,,apa dlm baju jeng jeng heheh

echah_syed said...

eh..bahaya tu ret nanti dah terlebey buai sorang tercampak ke kanan dan sorang lagi ke kiri... :P

tapi utk pengantin baru mmg sesuai..hiks :)

AKO said...

lemon,
erkkkk gurlpp

ma,
erkk x leh ek men buai2 dalam bilik :p

Mat Gebu said...

Ret..sejak2 ni koo lain macam jeee...hmmm..nak kena gosiip nihh....

AKO said...

wakaka ada2 je ko ni mat :-D