,

'Kerjarumah' di pejabat

Ni sape punya idea ni weiii?!!!!

Adusssss....
Erm... x pasal2 dapat kerjarumah plak ako pagi tadi. Ingat kan dah abes skolah dah x yah nak buat bende-bene ni sumer. Layaaan kan ajer la. Kang nak bersore lelebih pun, kita bukan nya ada KUASA!! 

Klu dah ada pensil, gunting, pembaris dan kertas, ermm kowang agak2 ako kena buat apa ek?

Gigih juga la nak menyiapkan lukisan itu. Eh, lukisan kan? No no... More pada keje khusus hasil krafTANGAN.

Nak cakap ako jadi arkitek buat pelan umah, bukan.
Nak cakap ako lukih gambar pemandangan pun, bukan.

Ni ha, x pasal2 kena buat sampul daaaaaa......

Besday kad nya dah siap tapi sampul nya plak takde.
Kan senang kalau beli je besday kad ni?!!!
Issskkkk.... ni sape nak dipersalahkan ek??

Nota Jemari: Ko KULI, ko ikut je laaaa.... "Baik TUANnnnnnnnnn!!"
Share:

4 comments:

  1. walawei, siap pakai pembaris tu, hahaha! kite selalu je buat envelope sendiri. hahahah! tapi cam comel je bila dah kije pegang menda Pendidikan Seni tu :)

    ReplyDelete
  2. tu la ch@, kita dah lama xbuat keje2 pendidikan seni ni... adehh last buat pun ms SPM dl :p

    ReplyDelete
  3. wah.... penerima kad tu pasti happi sgt!nanged u. Can u predict the day without human?nang this!

    ReplyDelete
  4. nanged u back..
    penerima tu akan rs biasa2 ajer hehe.. he's my ex-director here ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.