Followers

Tuesday, March 16, 2010

'Kerjarumah' di pejabat

Ni sape punya idea ni weiii?!!!!

Adusssss....
Erm... x pasal2 dapat kerjarumah plak ako pagi tadi. Ingat kan dah abes skolah dah x yah nak buat bende-bene ni sumer. Layaaan kan ajer la. Kang nak bersore lelebih pun, kita bukan nya ada KUASA!! 

Klu dah ada pensil, gunting, pembaris dan kertas, ermm kowang agak2 ako kena buat apa ek?

Gigih juga la nak menyiapkan lukisan itu. Eh, lukisan kan? No no... More pada keje khusus hasil krafTANGAN.

Nak cakap ako jadi arkitek buat pelan umah, bukan.
Nak cakap ako lukih gambar pemandangan pun, bukan.

Ni ha, x pasal2 kena buat sampul daaaaaa......

Besday kad nya dah siap tapi sampul nya plak takde.
Kan senang kalau beli je besday kad ni?!!!
Issskkkk.... ni sape nak dipersalahkan ek??

Nota Jemari: Ko KULI, ko ikut je laaaa.... "Baik TUANnnnnnnnnn!!"

4 comments:

ch@ said...

walawei, siap pakai pembaris tu, hahaha! kite selalu je buat envelope sendiri. hahahah! tapi cam comel je bila dah kije pegang menda Pendidikan Seni tu :)

AKO said...

tu la ch@, kita dah lama xbuat keje2 pendidikan seni ni... adehh last buat pun ms SPM dl :p

IyouweBlog.com said...

wah.... penerima kad tu pasti happi sgt!nanged u. Can u predict the day without human?nang this!

AKO said...

nanged u back..
penerima tu akan rs biasa2 ajer hehe.. he's my ex-director here ;-)