,

Restoran Cozy Place

Yuhuu... Ni ada kang yang baling botol kat blog ako ni tapi ada ako kisah?!! Wakakakka ala bukan nak citer pasal makan pun walau ada berkaitan dengan makanan. Kali ni ako nak stori2 pasal tempat makan je. Ekceli ni kes nak cari kedai printing la. Kan kes projek opis x setel lagi so mencari la tempat printing yang baru. Majok dengan tempat printing yang lama kat SS14 tuh. Google punya google terjumpa la satu tempat kat area wangsa maju.

Maka, lunch tadi berjamaah la kami mencari kedai itu. Alhamdulilah x sesat sebab kebetulan dekat dengan umah si murshi. Dah jumpa kedai printing so harus la mengisi pewot pulak kan. Dan ako terterak pada nama kedai itu.

"Cozy Place"

WOW!! Siyes bagi pandangan mata ako memang klasss ko tempat tu. Cantek. Damai je masuk kat dalam. Design kedai ni ala-ala masuk umah british gitu. I like! Nak lomantik2 sesuai nih.. :-D

Before entrance, ada satu sudut. Ako kira mungkin waktu malam ada sesuatu di situ.

Entrance je dah nampak cantek! Bersemangat dan tak sabar-sabar nak masuk ke dalam.

Ala goyang plak. Ada 3 sudut. Kami lepak kat sudut paling atas sket.

Ala gambar masih x clear. Yang itu plak sudut tengah.

Dan yang ini plak sudut paling mula-mula kowang akan nampak. Kira ni 'ruang tamu' la gitu.

Memang konsep dan deco seolah2 kita berada dalam umah sendiri. Wah giler ko umah sendiri klu mcm ni harus ako x bagi kowang sumer datang. Muahaahha..

Dah sedap melantak moh kita balik. Ha jangan lupa kasi bayar dulu ye.
 
Nota Jemari: suker gi tempat2 cantek, nak makan sedap je mata memandang...
Share:

6 comments:

  1. wow..cantek siot restaurant ni..yg sebelah kene baling cat tu ye..

    ReplyDelete
  2. cantekkan.. yup kedai sebelah tu la ;-)

    ReplyDelete
  3. sangat cantik restoran ni, ingat mcm dah ada kat restoran itali tadi :D
    kalo gethering msjbox kat sini, ada yg tak mau blk, tak pun ada yg dok landing² mcm kt rmh sendiri. ahaks!

    ReplyDelete
  4. pssttt cha,
    klu gathring buat kat situ alamatnya lain lak xtvt nya tu nanti.. :-D

    ReplyDelete
  5. Ann,

    cantek kan.. siyes suker tau tgk tempat tu ;-) rileks je

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.