Followers

Thursday, March 11, 2010

Restoran Sogo Jepun

Lunch ke sini lagi. Ntah sape punya tekak memula nak makan kat situ. So mengekor aje la, janji kenyang pewot. Terpampang terang dan nyata nama kedai maka konpom kowang tahu sudah ke mana ako melantak tenghaari tadi kan. Tak jauh mana pun, ke Sogo ajer.

Memasing kelaparan ataupun memikirkan sesuatu??!! Yang pasti ako tatap gumbira bila tiba waktu makan. muahahhaha....

Sri, seb baek la ko dapat abeskan jugak makanan itu. Apa jadah nama nya tu ek?? Oooo 'Higawari Teishoku'.. hidangan dalam claypot. Ada ayam, daging kot... pastu disaluti dengan telur. Ghasenya macam makan telur dadar cuma dia berkuah sket. Klu x silap dia letak kicap. Masin gilos kicapnya tu! No gud no gud.! Tapi sbb ko pewot kecik, ok la tu makan makanan mcm tu. hehehe

Kak een plak konon nak diet. Cait!!!! Diet kebendenya badan dah sekeping camtu. Hahahaha... So diordernya lah 'Yasai Tempura'. Kira vege la gamaknya tu. 

Farihah plak nak tambahkan berat badan. Maka mmg sesuai la ko melantak nasi dan lauk pauk itu. Eheh jap ko makan apa nya kan?! 'Tempura Gozen'.... ek eleh tempura je pun. Caitt!! 

Itadakimasu

Ha ni ako nak maghah sket.. Asal gambar ako je musti gegar.. Iskk nak cakap si Sri yang snapkan, ermmm idak le pulak. Warghhh kak een pun boikot gak ek sbb snap gambar owang gegar-gegar... huh mencikk tau!!!!

Set yang ako amek ni punya la banyak giler. Perghh mana le ako tahu isi kandungan set sampai byk camtu. Memang konpom memboncit je pewot ako nih.. adehhh...... 

Akhir sekali, ako hidangkan gambar derang. Janji bergambar ala-ala kat jepun eh....

Nota Jemari: tak sabar nya nak gi bercoti..... Yeay yeay esok ada MATTA FAIR

2 comments:

ch@ said...

takpe sis jgn tahan² mkn tu, makan je nnt leh jmpe encik trainer yg encem tu lagi ;)

AKO said...

mana de jumpa en trainer lagi cik adik oii... itu hari sbb kursus jer.. itu trainer bkn nya trainer tatap kat sini...

Annivesary

Daisypath Anniversary tickers