Sunday, March 21, 2010

Takde DEBARAN pun????

Eh, what happen?
Takde ghase pape pun..
Mana DEBARAN yang ditunggu-tunggu??

Eh, what the hell?
Tak best nyaa....
Takde DEBARAN pun...
Siap leh tukar channel lain dulu..

Eh, what is this?
Tak seperti yang diharapkan.
Mungkin kah sebab konsert pertama?

Kesimpulan nya, TAK BEST LANGSUNG!!

Nota Jemari: penat menunggu je.. hampeh!

6 comments:

  1. why you want debaran so much? =)

    ReplyDelete
  2. ooo its bcoz of the show... u know "Akademi Fantasia"....

    ReplyDelete
  3. mula2 bukak ...terus nampak tak so best...tup-tup hubby pun tukar chanel lain....kita tunggu bila debarannya

    ReplyDelete
  4. kak,
    x tahu la sbb pes konsert ke hape kan... tapi mmg xde feel la ms tgk sabtu lepas tu..

    xpe kak kita tunggu lagi beberepa mgu, kita tgk perkembangan derang mcm mana kan... ;-)

    ReplyDelete
  5. kite tak layan pun kakRet, hahahah! tggu top 8 ke, top 5 ke, baru la rajin nak tgk :D

    ReplyDelete
  6. dah x de citer lain so laaayaan je la ;-)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.