Followers

Thursday, May 6, 2010

Ako Tetap Ako

Pagi tadi check gmail.
Check email notification dari facebook.
Terpandangan satu email.
'Add friend notification'..
ermm mula memang tak kenal so ako hantar la mesej bertanyakan sapekah empunya diri.

Wah....
OK dapat balasan dan siyes memang ako terkejut.
Ghopenyer ex-kawan lelaki member ako...
Aiyo.... sudah bertahun-tahun tak contact.
Tambah plak ako bukan rapat sangat ngan ex-kawan lelaki member ako tu.

Tapi tak sangka la kan....
Dia masih ingat ako.
Means memang la ako tak berubah dulu dan skrg tatap sama.


Retnawati Mohd Yusof May 5 at 6:51pm
sape ni ye?
Anakin Firdaus Firdaus May 6 at 9:42am
firdaus...ingat x ...yg kwn dgn faizah ramli....sekolah sdj....
Retnawati Mohd Yusof May 6 at 11:53am
ye ye ingat hehee... :)
Anakin Firdaus Firdaus May 6 at 11:54am
ok thsanks...shj je cari kwn2 lama...skrg dok mane...
Retnawati Mohd Yusof May 6 at 11:59am
no prob... skrg stay kat sentul, KL... Family sumer dah pindah sini.. so firdaus kat mana skrg? Keje mana skrg?
Anakin Firdaus Firdaus May 6 at 12:00pm
skrg masih kt jb....keje kt kaz akitek....so awk keje mane skrg....dh berfamily k...


Nota Jemari: ako TATAP ako

3 comments:

ch@ said...

sonotkan bila bertemu dgn kwn lama.

AKO said...

tapi dia bukan kawan lama i... :p
heheheh akak kenal dia pun sebab dia ex-kawan lelaki member akak..
Kenal gitu2 jer.. ala zaman masa cinta monyet dulu :p

ch@ said...

kawan jugakla tu namanya kakRet, takkan abg pulak :D