Tuesday, May 18, 2010

Biol kepala hotak

Sesak napas!

Serabut kepala!

Saket jantung!

Lemas dada...

arghhhhhhhhhhh rasa nak menjerit atas gunung sowang2....

@$%^&&*(*(&&^%$#$!@%^)(


Nota Jemari: Nak pinjam bahu pellissss.....

7 comments:

  1. ret..byk2 sabar ret..itu bru kita yg uruskan,ko bygkan klu mak bapak kita ada,dia semua bt,camne rasa biolnya derang..
    skrg bila semua takde,bru kita rasa cmne derang pikul tggungjawab tuh..kan kan..

    hope semuanya ok2 aje..

    ReplyDelete
  2. tu laa dl ms arwah ada, ringan sket... memang la certain hal derang uruskan tp mmg ako pun ada gak uruskan.. nak2 ms arwah abah ako takde..

    Lain ko bila urusan mak bapak yg buat dengan adik badik yg buat... ermm

    macam2 peel...

    how i wish MAK ngan ABAH ada skrg nih... :((

    ReplyDelete
  3. jerit dalam hati sambil pegang stress ball

    ReplyDelete
  4. ermmm....
    takut melatop kepala hotak jer nih.. adOOOiii...

    ReplyDelete
  5. sabor kak sabor.. bawak bincang kalau ade masalah..

    ReplyDelete
  6. sab0 weh.. meh. aku baru bersihkan bahu ni.. sila landing.

    akuFARA?

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.