Biol kepala hotak

Sesak napas!

Serabut kepala!

Saket jantung!

Lemas dada...

arghhhhhhhhhhh rasa nak menjerit atas gunung sowang2....

@$%^&&*(*(&&^%$#$!@%^)(


Nota Jemari: Nak pinjam bahu pellissss.....
Share:

7 comments:

  1. ret..byk2 sabar ret..itu bru kita yg uruskan,ko bygkan klu mak bapak kita ada,dia semua bt,camne rasa biolnya derang..
    skrg bila semua takde,bru kita rasa cmne derang pikul tggungjawab tuh..kan kan..

    hope semuanya ok2 aje..

    ReplyDelete
  2. tu laa dl ms arwah ada, ringan sket... memang la certain hal derang uruskan tp mmg ako pun ada gak uruskan.. nak2 ms arwah abah ako takde..

    Lain ko bila urusan mak bapak yg buat dengan adik badik yg buat... ermm

    macam2 peel...

    how i wish MAK ngan ABAH ada skrg nih... :((

    ReplyDelete
  3. jerit dalam hati sambil pegang stress ball

    ReplyDelete
  4. ermmm....
    takut melatop kepala hotak jer nih.. adOOOiii...

    ReplyDelete
  5. sabor kak sabor.. bawak bincang kalau ade masalah..

    ReplyDelete
  6. sab0 weh.. meh. aku baru bersihkan bahu ni.. sila landing.

    akuFARA?

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.